  • 1. Data: 2022-01-16 10:21:37
    Temat: Dwa przeglądy na rok
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah2

    Co roku nie wystarczy, obłąkańcy chcą dwóch przeglądów na rok :-)

  • 2. Data: 2022-01-16 12:54:50
    Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-16 o 10:21, ii pisze:

    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah2

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-01-17 10:21:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 16/01/2022 09:21, ii wrote:
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah2
    >
    > Co roku nie wystarczy, obłąkańcy chcą dwóch przeglądów na rok :-)

    Znowu kurwa proba wynalezienia kola na nowo. Takie rzeczy jak brak DPF-a
    powinien wylapywac diagnosta na badaniu, ktore sie odbywa raz na rok.
    Tak sie to odbywa w kazdym cywilizowanym europejskim panstwie. To co sie
    powinno uszczelnic to mozliwosc wziecia lapowki przez diagnoste,
    najelepiej ogranizujac jakies prowokacje, anie organizujac przeglad dwa
    razy do roku. To tylko nakreci korupcje w stacjach diagonostycznych.

  • 4. Data: 2022-01-17 19:03:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Jan 2022 09:21:27 +0000, K

> [...]
    > najelepiej ogranizujac jakies prowokacje, anie organizujac przeglad dwa
    > razy do roku. To tylko nakreci korupcje w stacjach diagonostycznych.

    Są widać tacy frustraci, którzy raz na rok, przed przeglądem, są w stanie
    zamontować DPF, a potem go zdemontować, bo im się widać "opłaca".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2022-01-17 20:12:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-17 o 19:03, Myjk pisze:
    > Mon, 17 Jan 2022 09:21:27 +0000, K

    > Są widać tacy frustraci, którzy raz na rok, przed przeglądem, są w stanie
    > zamontować DPF, a potem go zdemontować, bo im się widać "opłaca".

    Tak samo z "tjuningowymi" wydechami - Janusze młotoryzacji i pasjonaci
    młotosportu, potrafią przez przeglądem wymontować ryczący, wyjący,
    dudniądy i strzelający układ wydechowy i zamontować fabryczny. Po
    przeglądzie montują spowrotem układ wydechowy, który generuje w bliższą
    i dalszą okolicę hałas mający wszystkim chcącym i nie chcącym dać znać,
    że jedzie bętzwał. Chwalą się tym między sobą na swoich forach
    młotocyklowych. Jak będą musieli to robić dwa razy do roku przez
    wszystkie lata, to im się w końcu odechce.

  • 6. Data: 2022-01-17 22:18:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.01.2022 o 20:12, Poldek pisze:

> [...]
    > młotocyklowych. Jak będą musieli to robić dwa razy do roku przez
    > wszystkie lata, to im się w końcu odechce.

    Ale pierdoły. Nikt tego nie robi, wystarczy przekupić diagnostę. To
    dotnie miliony zwykłych właścicieli i nikogo ponadto.

  • 7. Data: 2022-01-18 10:19:52
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/01/2022 18:03, Myjk wrote:
    > Mon, 17 Jan 2022 09:21:27 +0000, K

    > Są widać tacy frustraci, którzy raz na rok, przed przeglądem, są w stanie
    > zamontować DPF, a potem go zdemontować, bo im się widać "opłaca".

    Ale po co mialby to robic? Wycina sie zepsuty na amen DPF, a nie
    sprawny, ktory mozna wyczyscic/wyplukac. Poza tym trzeba to
    wyprogramowac z komputera w wiekszosci o ile nie we wszystkich autach.
    Caly proces wycinania wynika z biedy, a przeciez proces ponownego
    montazu i zaprogramowania kosztuje.

  • 8. Data: 2022-01-18 11:23:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    To raczej problem sraczki legislacyjnej http://niusy.pl/@youtube.com/afn

    > Takie rzeczy jak brak DPF-a
    > powinien wylapywac diagnosta na badaniu,

    Ale co to w ogóle jest za problem ten DPF?! Jaki % samochodów ma wycięty
    DPF by wartało zajmować się tym?!

    > ktore sie odbywa raz na rok.
    > Tak sie to odbywa w kazdym cywilizowanym europejskim panstwie.

    Nie bardzo. Prawo europejskie mówi o przeglądach co 2 lata. A ja i tak
    uważam, że to od przebiegu powinno być zależne. Bo jeden robi na rok 3
    tys km jazd lokalnych a drugi 300 tys zamiejskich, więc nie ma powodu
    mierzyć ich jedną miarą.

> [...]
    > najelepiej ogranizujac jakies prowokacje, anie organizujac przeglad dwa
    > razy do roku. To tylko nakreci korupcje w stacjach diagonostycznych.

    Tak, i dasz się skusić bo Cię ktoś postraszy, że może nie przejść
    przeglądu. A obibok dokonujący prowokacji będzie sobie dobrze żył teraz
    i na emeryturze. Weź Ty to jeszcze przemyśl.

    Te DPFy to nie jest żaden realny problem by go rozwiązywać. Samochody
    można kierować do przeglądu jak jest powód. Ale musi być system
    odpowiedzialnościowy dla kierujących by nie nadużywali tego.

  • 9. Data: 2022-01-18 11:33:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.01.2022 o 10:19, K pisze:

> [...]
    > wyprogramowac z komputera w wiekszosci o ile nie we wszystkich autach.
    > Caly proces wycinania wynika z biedy, a przeciez proces ponownego

    Może wycięty DPF daje więcej kucy, nie wiem. I ktoś wycina i potem co
    roku u znajomego diagnosty przegląd przechodzi, co daje właśnie efekt
    corocznego wycinania, a czemu nie da się zapobiec nawet organizując
    prowokacje i co raczej nie jest potrzebne biorąc pod uwagę nikłą skalę
    tego problemu i to, że samochód można skierować na badanie w dowolnym
    momencie tylko musi być ku temu jakaś przesłanka a nie, że obibioki
    kierują a nie odpowiadają za to.

  • 10. Data: 2022-01-18 12:01:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/01/2022 10:23, ii wrote:

    > To raczej problem sraczki legislacyjnej http://niusy.pl/@youtube.com/afn

    > Ale co to w ogóle jest za problem ten DPF?! Jaki % samochodów ma wycięty
    > DPF by wartało zajmować się tym?!

    Majac porownanie pomiedzy np. UK i PL to ci powiem, ze w PL zwyczajnie
    czuc dizle na ulicy. Szczegolnie stojac na swiatlach. Obstawiam wiec, ze
    problem jest spory.

> [...]
    > uważam, że to od przebiegu powinno być zależne. Bo jeden robi na rok 3
    > tys km jazd lokalnych a drugi 300 tys zamiejskich, więc nie ma powodu

    A ja uwazam, ze jest. Po niecalych 4 latach musialem np. wymienic opony,
    ktore mialy jeszcze 5-5.5mm. Wiedzialem, ze sa do wymiany bo wyly jak
    pojebane a potwierdzil to diagnosta, ze maja spekania. A tego typu
    rzeczy jest wiecej, np. blokujace sie zaciski. Nie kazdy jest na tyle
    ogarniety zeby samemu to zweryfikowac. Znam mase ludzi, ktorzy w ogole
    nie widza, ze im sie swieci check na desce. Tak samo jak robi sie
    przeglady wind/dzwigow.

> [...]
    > można kierować do przeglądu jak jest powód. Ale musi być system
    > odpowiedzialnościowy dla kierujących by nie nadużywali tego.

    Brak DPF-a to jest realny problem. Tylo dzieki DPF/adblue mozesz jeszcze
    zarejestrowac diesla. Kto ma decydowac kiedy jest realny powod, skoro
    auto jezdzi? Co wg Ciebie bedzie realnym problemem, brak drzwi, brak
    przedniej szyby, fizyczny brak swiatel?