  • Data: 2021-09-04 12:27:54
    Temat: Re: Dysk HDD do telewizora - jaki wybrać?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2021 o 21:50, pioruns pisze:

    > Niezly trolling. Zupelnie jak ten pomysl z SSD powyzej.

    Czemu? OP najwyraźniej martwi się o zużywanie mechaniczne a przy zakupie karty,
    pendrajwa,
    czy dysku ssd które można znaleźć w okolicach 50 groszy za GB to zmartwienie mu
    odpada.

    Tym bardziej że zamierza praktycznie tylko odczytywać więc żywotność i
    energooszczędność
    ciężka do pobicia przez dysk mechaniczny.

    Osobiście postawiłem na szybkiego pendrajwa 64GB na który w minuty wrzucę sobie co
    chcę, a
    na co dzień mam podłączone różne zdobyczne dyski laptopowe (160-750GB) w AED600U31.

    Ale większość i tak leci po sieci.

    Oczywiście w tym zastosowaniu nie da się pobić używanego dysku 2,5 cala 750GB-1TB za
    60-70
    złotych na allegro, ale zakładam że OP to wie.