  • Data: 2021-09-04 18:23:11
    Temat: Re: Dysk HDD do telewizora - jaki wybrać?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-04 o 14:53, PiteR pisze:
    > in <news:sgsnoq$1p7k$1@gioia.aioe.org>

    > Nie kupiłbym już hdd tymbardziej tak małego.

    Maxtor M3 Portable 1TB USB 3.0 - 199zł
    SanDisk Extreme Portable SSD 1TB - 579zł

    no dobra, ostatnio na Amazonie promocja była WD Blue SSD za 336zł +
    obudowa da około 400zł.

    No więc.. powiedzmy że mam te 400zł, 2TB HDD czy 1TB SSD do włączenia
    raz czy dwa w tygodniu filmu?

    > Kupiłbym ssd 2.5 cala.

    Do laptopa/komputera/konsoli zdecydowanie.
    Do zbierania kurzu wisząc za TV w zastosowaniu j/w... jeżeli nie robi
    Tobie różnicy 2 czy 4 stówki...

    Inna sprawa że 1TB to faktycznie strasznie mało, ja mam problem zmieścić
    się na 2TB u rodziców gdzie głównie bajki dla dzieciaków są. U mnie leży
    8TB w NAS na to.

    zdrówko

    --
    Irokez