    Date: Tue, 15 Feb 2022 20:30:18 +0100
    Subject: Re: Dyski SSD
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JDX <j...@o...pl>

    On 14.02.2022 11:06, J.F wrote:

    > Moj jeden padl szybko, o od tej pory unikałem.

    > A jak czesto zbiera te dane?
    Teraz już nie zbiera. kiedyś zbierał po kilka godzin dziennie.

    [...]
    > A jeszcze bym podpowiedzial - dolozyc RAM do systemu.
    > Windows spuchl, pamieci wirtualnej sporo - im wiecej RAM, tym dysk
    > mniej uzywany.
    Mam 16 GB i jak dla mnie to wystarcza. 3 Gb na ramdysk, 4 GB na
    wirtualkę z linuksem i reszta dla windowsa. Da się żyć - system nie
    swapuje (przy moim użytkowaniu kompa).

    > Co prawda pamiec wirtualna moglaby malo zapisywac ... ale kto ja tam
    > wie ..
    No niestety, o ile mi wiadomo, swapa na można przenieść na dysk inny niż
    systemowy. Nawet ,,home" aka Users ciężko jest przenieść na inny dysk,
    ale na szczęście jest to możliwe.