  • Data: 2016-09-19 10:56:50
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 19 Sep 2016 10:34:11 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nro7u3$k3s$1@node2.news.atman.pl>
    od robot <r...@o...pl> :

    >Nie pasuje mi to 200MB/s. Za dużo.
    >Jak dokładnie robiłeś test?
    >Zrób tak:
    >Przygotuj duży plik, z 10GB. Skopiuj go z innego dysku
    >na dysk który testujesz. Czas kopiowania zmierz STOPEREM
    >od momentu rozpoczęcia kopiowania do całkowitego ustania
    >procedury i zniknięcia wszelakich pasków postępu kopiowania itp.
    >
    >Nie spotkałem się jeszcze z dyskiem 7200rpm, który
    >osiągnąłby tak wysoką prędkość zapisu, a nawet odczytu.

    Mogą osiągać, ale na początkowych ścieżkach, na końcowych może być
    nawet połowę wolniej.
    Widać to w przypadku Velociraptora, sekcja "Performance Across All
    LBAs":
    http://www.anandtech.com/show/5729/western-digital-v
    elociraptor-1tb-wd1000dhtz-review/2
    --
    ,,To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym,
    że zaczynamy się w niej urządzać!"