    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dyski desktop do NASa 95% idle?
    Date: Mon, 13 Sep 2021 11:52:28 +0100

    On 13/09/2021 11:03 AM, Mirek Ptak wrote:

    > Coś w tym jest - mam 3 sztuki WD Red 3TB. Kiedy miałem jeszcze Synology
    > dwudyskowe to padły mi (na szczęście ni jednocześnie) oba dyski. Kupione
    > były osobno. Na szczęście obsługa gwarancyjna była na tyle dobra, że jak
    > kupiłem Synology 4 dyskowe to dokupiłem kolejnego Reda, który działa OK ale
    > jest już po gwarancji chyba :)

    > Mam jeszcze jeden slot wolny - może pójdę w te Seagate?

    Tez mam 2 REDy w domowych NASach i chodza bez problemow. Jeden z 10 lat (2
    TB) drugi NAS ok. 6 lat (6TB). Ze 3 lata temy dokupilem Seagate'a (6TB) i
    ten jest glosniejszy (bo 7200 rpm), wczesniej nic nie slyszalem. Ten
    ostatni NAS ma 4 sloty wiec jako system wstawilem SSD 48 GB. Teraz mam
    jeszcze jeden slot wolny ale ceny HDD sa zbyt wysokie.
    Ani jednego bad blocka, a jedyne jakie mi sie przytrafily to z 5-6 lat temu
    w komputerze na WD Black 4 TB ale od lat nic nowego.

    https://badzi0r.wordpress.com/