-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!aioe.org!
peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neos
trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Działanie klimatyzacji
References: <rk0lhf$89k$1@dont-email.me> <5f647061$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<rk23ai$kjt$1@dont-email.me> <5f6493c8$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
<rk273t$f09$1@dont-email.me>
<0...@t...no1>
<rkigl4$tkk$1@dont-email.me> <5f6cd744$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<rkipir$qm$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
<rkl7fg$ost$1@dont-email.me>
Date: Fri, 25 Sep 2020 19:23:30 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 39
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.65.75
X-Trace: 1601054610 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.6.65.75:50047
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2438
X-Received-Body-CRC: 1180567499
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44772
[ ukryj nagłówki ]W dniu .09.2020 o 18:56 heby <h...@p...onet.pl> pisze:
> On 25/09/2020 17:05, Tomasz Gorbaczuk wrote:
>> Cisinienie czynnika to sprawa wtórna i nic z tego nie wywnioskujesz.
>
> Niestety, bezpośrednio jest przyczyną wyłaczeń pompy, i to jedyny
> parametr jak mogę odczytać bezpośrednio.
A ten czynnik krąży prawidłowo? - nie ma gdzieś załamania rury?
Mierzyłeś miernikiem cęgowym prąd sprężarki?
> Jak mówiłem, nie mam możliwości "grzebania" w środku, w szczególności
> podpinania manometrów i termometrów wprost w czynnik.
Nie w "czynnik" tylko na rurze czynnika (przylgowo).
W pompie masz złącze serwisowe do którego można wpiąć manometr, ale tu
masz rację - aby to zrobić bezpiecznie dla siebie i urządzenia wypadało by
mieć podstawową wiedzę z kursów f-gaz.
>
> I żeby była jasnośc : ja nie chce serwisować, chce mieć tylko pogląd na
> to czy i jaki kit zostanie mi wciśnięty.
To przeczytaj tego posta z forum, i zapytaj serwisanta jaki jest
"przegrzew" :-)
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.20 19:32 Tomasz Gorbaczuk
- 25.09.20 19:52 Queequeg
- 25.09.20 20:07 heby
- 25.09.20 20:08 heby
- 25.09.20 20:12 J.F.
- 25.09.20 21:40 heby
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=