  • Data: 2021-01-24 11:39:01
    Temat: Re: Dziś taniej Drukarka Snapmaker 3D 3w1
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrafisz napisać z czym to urządzenie jest fajne? Ja uważam że pomimo że coś robi
    pozbawione jest wartości użytkowej. Ty możesz mieć inne zdanie. Skoda że nie
    potrafisz go przekazać.

    Skreśliłeś je bo ma małe pole robocze i małą moc lasera.
    Mi to też nie pasuje, oczekuję czegoś w stylu CAB XENO 4, drukarka 3D
    Zoltrax m200 wystarcza a frezarka dla mnie powinna mieć pole około 25x25cm.

    ale może ktoś graweruje pamiątkowe emblematy i tym podobne i mu będzie
    pasować. Jeden klocek zamiast trzech jak ma ochotę na 3D jeszcze.

    --
    Irokez