  • 1. Data: 2021-01-24 00:13:33
    Temat: Dziś taniej Drukarka Snapmaker 3D 3w1
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    https://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/73545/3929
    39/drukarka-snapmaker-3d-3w1.html

    cena 2725 brutto + wysyłka.

    Ciekawa zabawka (cytat ze strony powyżej):

    Marka: Snapmaker
    Typ: drukarka 3D 3w1 | grawerowanie laserowe | cięcie CNC
    Gwarancja: 2 lata

    Modułowa konstrukcja
    Proste w obsłudze programowanie
    Druk 3D, grawerowanie laserowe i CNC

    Charakterystyka

    Kolorowy ekran dotykowy: 3,5"
    Materiał ramy: stop aluminium
    Transfer danych: pamięć flash USB, kabel USB
    Wymagania dotyczące zasilania: 100 - 240 V AC
    Oprogramowanie: Snapmaker Luban. Możliwe jest również inne
    oprogramowanie innych firm do tworzenia plików z kodem G
    Obsługiwane systemy operacyjne: macOS, Windows, Linux

    Druk 3D

    Podgrzewa stół roboczy: do 80°C
    Rozdzielczość warstwy: od 50 do 300 mikronów
    Objętość druku: 12,5 x 12,5 x 12,5 cm
    Średnica filamentu: 1,75 mm
    Średnica dyszy: 0,4 mm
    Maksymalna temperatura dyszy: 250°
    Formaty plików: STL i OBJ
    Maks. prędkość przesuwu: do 100 mm/s
    Typy filamentów: Snapmakerjs, Cura, Simplify3D, Slic3r

    Frezowanie CNC

    Objętość frezu: 9 x 9 x 5 cm
    Średnica trzpienia: 3,175 mm (1/8")
    Prędkość: 19 000 obr/min
    Obsługiwane materiały: drewno, akryl, płytka drukowana, płyta z
    włókna węglowego, jadeit itp.
    Nieobsługiwane materiały: metal, szkło, GEM itp.
    Formaty plików: SVG, STEP, IGES, IGS, DWG, DFX itp.
    Te formaty plików mogą być używane w połączeniu z oprogramowaniem
    innych firm, takim jak Autodesk Fusion 360

    Grawerowanie laserowe

    Powierzchnia grawerowania: 12,5 x 12,5 cm
    Moc lasera: 200 mW
    Długość fali lasera: 405 Nm
    Klasa bezpieczeństwa: 3B
    Niebezpieczne dla oczu! Używaj dołączonych okularów ochronnych!
    Przed użyciem przeczytaj instrukcję!
    Formaty plików: SVG, JPG, PNG itp.
    Obsługiwane materiały: drewno, bambus, skóra, papier,
    nieprzezroczysty akryl itp.
    Nieobsługiwane materiały: metal, szkło, klejnot, pcv, materiał
    przezroczysty, materiały odblaskowe itp.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2021-01-24 03:34:03
    Temat: Re: Dziś taniej Drukarka Snapmaker 3D 3w1
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 24 stycznia 2021 o 00:13:35 UTC+1 Adam napisał(a):
> [...]
    > nieprzezroczysty akryl itp.
    > Nieobsługiwane materiały: metal, szkło, klejnot, pcv, materiał
    > przezroczysty, materiały odblaskowe itp.

    Fajne to pod warunkiem że ktoś ma możliwość sensownego wykorzystania tego urządzenia.
    Samo to że coś goli, pierdoli, sznurowadła wiąże i usuwa ciążę nie sprawia że jest od
    razu fajne.

  • 3. Data: 2021-01-24 10:12:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Fajne to pod warunkiem że ktoś ma możliwość sensownego wykorzystania tego
    urządzenia. Samo to że coś goli, pierdoli, sznurowadła wiąże i usuwa ciążę nie
    sprawia że jest od razu fajne.

    Ale u Ciebie frustracja z tym związana.

    Poza tym tak można powiedzieć o wszystkim, nawet o bateryjce 9V - na
    chuj coś takiego jak wszystkie piloty od TV są na paluszki.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2021-01-24 10:53:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 24 stycznia 2021 o 10:12:06 UTC+1 Irokez napisał(a):
> [...]
    >
    > Poza tym tak można powiedzieć o wszystkim, nawet o bateryjce 9V - na
    > chuj coś takiego jak wszystkie piloty od TV są na paluszki.

    Potrafisz napisać z czym to urządzenie jest fajne? Ja uważam że pomimo że coś robi
    pozbawione jest wartości użytkowej. Ty możesz mieć inne zdanie. Skoda że nie
    potrafisz go przekazać.

  • 5. Data: 2021-01-24 11:39:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Potrafisz napisać z czym to urządzenie jest fajne? Ja uważam że pomimo że coś robi
    pozbawione jest wartości użytkowej. Ty możesz mieć inne zdanie. Skoda że nie
    potrafisz go przekazać.

    Skreśliłeś je bo ma małe pole robocze i małą moc lasera.
    Mi to też nie pasuje, oczekuję czegoś w stylu CAB XENO 4, drukarka 3D
    Zoltrax m200 wystarcza a frezarka dla mnie powinna mieć pole około 25x25cm.

    ale może ktoś graweruje pamiątkowe emblematy i tym podobne i mu będzie
    pasować. Jeden klocek zamiast trzech jak ma ochotę na 3D jeszcze.

    --
    Irokez