    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dziwne nity
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <nq63K.23614$ep1.15328@fx03.ams1>
    <c...@g...com>
    <3Xc3K.4058$7p1.3867@fx04.ams1>
    <624d6172$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <w%K3K.24061$ep1.9265@fx03.ams1>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    Date: Fri, 8 Apr 2022 10:21:12 +0200

    On Thu, 7 Apr 2022 18:42:41 -0700 (PDT), Konrad Anikiel wrote:
> [...]
    m6x20mm-50szt-p-116.html

    [...]
    nim nie ma wilgoci. No więc skąd ma być korozja?
    obciążeń. Jeśli dany kołek przeżył dokręcenie nakrętki podczas instalacji, to żył
    będzie aż ktoś go zdemontuje.

    > A, jeszcze jedno: taki kołek nazywa się "miedziowany" na allegro, bo
    > sprzedawca go tak nazwał, bo producent nadał mu powłokę
    > antykorozyjną w takim miedziopodobnym kolorze. Mam czym sprawdzić
    > skład chemiczny metalu, ale nie mam takiego kołka pod ręką, więc
    > nie sprawdzę, ale ja bym dużo nie postawił że to jest miedź. Tanie
    > wkręty do drewna są zółte, a nikt ich mosiądzem nie pokrywa.

    W tym przypadku jednak:
    a) musza sie zgrzewac do blachy ... wiec czym proponujesz pokryc?
    b) jesli to istotnie to przewodzenia prądu, to niski opór wskazany,

    Widzialem takie kołki, i wyglądało do jak miedz, ale oko moze mylic.

    J.