    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwne skrzyżowanie na Stop Cham
    Date: Wed, 1 Dec 2021 03:02:09 +0100

    On 2021-11-30 12:16, ii wrote:
> [...]
    yszk%C3%B3w/@50.5732689,19.3424375,88m/data=!3m1!1e3
    !4m5!3m4!1s0x47173ab22f1005df:0x3527f270695b4b5d!8m2
    !3d50.5729623!4d19.3427793

    > Czego nie rozumiesz? Że znaku, którego nie ma, nie widać?

    > Tak, a Ty jesteś tępy.

    Hmm, a to zdaje sie jednak Ty masz problem z interpretacja jak
    najbardziej zwyczajnego skrzyzowania.

    Dawno dawno temu tez miewalem podobne watpliwosci do Twoich. Ale wiesz
    jaka jest roznica - jak ktos mi zwrocil uwage, zeby sie zastanowic nad
    soba to to zrobilem i przepracowalem temat i watpliwosci sie rozwialy.

    Ty zas wszystko co produkujesz to inwektywy sprowadzajace sie do
    stwierdzenia "jestes tepy". Niestety wydajesz sie pasowac do
    idiokrackich standardow, ktore obecnie zapanowaly w spoleczenstwie.
    Niemniej kazdy ma mozliwosc refleksji i podniesienia poziomu. Ty
    rowniez, do czego Cie zachecam.

    --
    mk4