    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwny problem w transceiverze (bias op-ampa?)
    Date: Thu, 1 Dec 2022 17:52:24 +0000 (UTC)

    Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> wrote:

    > Jeszcze mogą to być po prostu inne układy (kupione od "handlarza"), bez
    > związku z oznaczeniem na nich. Albo skopany projekt płytki.

    Przyszły razem z kitem do zmontowania. Ludziom generalnie ten projekt
    działa. Mi też działał, aż przestał.

    > Albo coś jeszcze. Na początek zdjąłbym jeden z układów i sprawdził czy
    > na wejściu nieodwracającym nie pojawi się poprawne napięcie. A w drugim
    > kanale kondensatory od detektora.

    Tak zrobiłem. Te scalaki zachowują się dziwnie (zerknij na poprzedniego
    posta, w odpowiedzi Irkowi). Nowe już zamówione.

    --
    Jeśli dziewczyna w trakcie kłótni z tobą wyciągnie nóż, ty wyciągnij masło
    i chleb. Jej kobiecy instynkt weźmie nad nią górę i zrobi ci kanapkę.