    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Date: Fri, 19 May 2023 15:56:35 +0200

    On Fri, 19 May 2023 14:39:44 +0200, Janusz wrote:

    > Ale przecież po to używa funkcję czy co to tam jest żeby mu policzyło
    > długość tablicy, na palcach jej nie liczył, a że funkcja skopana to
    > wychodzą kwiatki.

    No ale widzisz - źle policzył, przekroczyl zakres,
    a C NIE MA ZABEZPIECZEN.

    I w miare dobrze, ze nie ma.

    A funkcja dobra, tylko źle użyta.

    > Spokojnie ty też będziesz miał kiedyś tyle, zobaczy jak ci sie wtedy
    > optyka zmieni.

    Trzeba umiec powiedzieć "dość" :-)

    A tu jeszcze co chwila cos nowego wymyślaja i zaskakują człowieka na
    stare lata ... i to w szczegółach, bo w ogółach to za tym postępem
    trudno nadążyć :-(

    J.