    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E51 - WiFi
    Date: Sun, 15 Mar 2009 19:35:23 +0100

    > mozna wymusic w ustawieniach, by przy kazdym polaczeniu jakiegos programu
    > odpytywal jak polaczyc.
    > U mnie wowczas pokazuje liste z wszystkimi zaufanymi (dopisanymi) punktami
    > AP + bluconnect, era internet, etc...
    > Uruchamiam program - program sie pyta jak polaczyc wyswietlajac liste

    Klikam, klikam i nie mogę dojść jak to ustawić. Mogę jedynie zmienić w
    przeglądarce punkt dostępu, ale to już jest po Ptokach.
    Jedyny sposób połączenia się z moim domowym WiFi to jest wtedy kiedy na
    opcjach znalezionego WiFi dam "zacznij przeglądanie Web" czy jakoś tak.
    Mam tel. w Erze i jak daję skrót blueconnect to automatycznie łączy mnie
    przez punkt dostępu blueconnect i mogę to zmienić dopiero po połączeniu.
    Tak samo wszystkie pobierania, zdjęć, aplikacji itp. działają tylko przez
    punkt dostępu blueconnect :(
    Nawet w trybie offline jak włączę możliwość przeglądania netu, to już
    pobieranie nie chce mi działać.

    Poza tym mam dziwne wrażenie, że Era wykosiła normalnego klienta poczty, bo
    wszędzie widzę tylko ten chory era mail, ale może się mylę, bo bawię się
    fonem dopiero kilkadziesiąt minut.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz