  • 11. Data: 2020-05-11 18:46:58
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2020 07:48:34 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Telefon jest jednak wielokrotnie tańszy i jak dotąd żaden
    > przy okazji nie sfajczył dwu innych aut.

    Sfajczył i to nie dwa.

    https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=
    fs&q=phone+fire+car&ie=utf-8&oe=utf-8

    Ale co by nie bylo, benzyniaki tez sie pala. Choc paliwo ma jednak bardziej oczywiste
    okolicznosci zaplonu.

  • 12. Data: 2020-05-11 20:43:58
    Od: z <...@...pl>

    Tak samo często jak auto elektryczne podczas ładowania.
    O jeden raz za dużo będzie ;-)

    Telefony nawet jak są markowe ;-) to wybuchają w takich okolicznościach.
    Niby rzadko al za łatwo. Może błędy konstrukcyjne, materiałowe a może po
    prostu producenci w dupie mają czy wybuchnie czy nie.
    Wina będzie użytkownika bo było za ciepło ;-=)

    Wszystkie te nowoczesne baterie mogą wybuchnąć.

    Ostatnio miałem power banka chińskiej dobrej firmy z pozytywnymi
    opiniami. Nie wybuchł ale zwiekszył swoją objętość dwukrotnie.
    oczywiście po gwarancji ;-)
    A ja go nosiłem w kieszeni. Ja pier...

  • 13. Data: 2020-05-11 21:36:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Wszystkie te nowoczesne baterie mogą wybuchnąć.
    99.9% takich spektakularnych awarii baterii występuje podczas szybkiego
    ładowania.

    ToMasz

  • 14. Data: 2020-05-11 21:53:19
    Od: z <...@...pl>

    Mój power bank nie miał szybkiego ładowania.

  • 15. Data: 2020-05-11 22:21:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-11 o 11:30, Peter pisze:

    > gorący temat:
    > https://www.liveleak.com/view?t=uCFuH_1589052322

    Seicento zagazowane mi się spaliło kiedyś na al. Sikorskiego. Tak po
    prostu, podczas powolnej jazdy w korku. Wcale nie podczas tankowania. Na
    szczęście było ubezpieczone.

  • 16. Data: 2020-05-12 04:49:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-11 o 18:46, s...@g...com pisze:

    > Sfajczył i to nie dwa.

    Fajczył je pojedyńczo co się ne liczy. :-)

    Avast.

  • 17. Data: 2020-05-12 07:44:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-05-2020 o 18:39, Uncle Pete pisze:

    > Często ci się fajczą wideorejetratory?

    Mi mniej więcej tak samo często jak samochody elektryczne.

  • 18. Data: 2020-05-12 08:38:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 May 2020 22:21:47 +0200, Poldek

    > Seicento zagazowane mi się spaliło kiedyś na al. Sikorskiego. Tak po
    > prostu, podczas powolnej jazdy w korku. Wcale nie podczas tankowania. Na
    > szczęście było ubezpieczone.

    Mojej matce się zapalił zaporożec, na Marynarskiej, podczas jazdy.
    Generalnie statystyki mówią że stosunek spalonych elektryków do ich ilości
    na drogach jest mniejszy niż przy samochodach spalinowych. Tylko
    wielbiciele smrodów spalinowych jak tylko zobaczą pożar elektryka to
    dostają orgazmu i sypią tą informacją na prawo i lewo, a reszta tępaków
    podłapuje i pieprzy coś o niedopracowanej technologii.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2020-05-12 08:53:13
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 08:38, Myjk pisze:
> [...]
    > dostają orgazmu i sypią tą informacją na prawo i lewo, a reszta tępaków
    > podłapuje i pieprzy coś o niedopracowanej technologii.

    Obecnie beemki zawyżają staty, dawniej peugoty 306 się fajczyły , w
    nocy, na postoju.

    --
    viktorius

  • 20. Data: 2020-05-12 09:24:51

    Ale te nowe fantastyczne samochody powinny chyba być bezpieczniejsze o
    rząd wielkości niż stare.
    Nie mamy co do nich takich wymagań? mogą się fajczeć jak zaporożce?
    Nie będą miały zaawansowanych systemów gaśniczych i innych potrzebnych
    funkcji dla ratowania życia ludzkiego? ;-)