    From: "Adam" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EMC
    Date: Thu, 2 Jul 2009 18:51:34 +0200

    Witam,
    to odpowiem na dwa posty naraz. ;)
    Tak, zależy od podstawy czasu. Też mnie to zdziwiło, ale pomyślałem, że może
    dostosowuje widziany zakres f do widzianego zakresu T. Ten oscyloskop, ma
    pasmo 20MHz, ale gdzieś tam widziałem, że niby potrafi próbkować do 25Giga
    Sampli na sekundę. Nie wiem skąd on to bierze, ale podejrzewam, że dla
    jakiegoś idelanego sinusa. Oscyloskop wygląda w porządku - Gwinstek.

    A co do kondensatorów, to są firmy, które dają pdf'y do kondensatora.
    Pierwszy raz jak to zobaczyłem to się zdziwiłem. Ale są porządne firmy na
    świecie ;)
    Myślałem, że 250MHz to jakiś standard i po prostu się jakiś dławik daje i
    już. A tu widzę sprawa się komplikuje skoro piszecie, że już od 10MHz
    zaczyna się zabawa.

    Posprawdzam, jak dojdę do jakichś sensownych wniosków to się pochwalę.
    Jeszcze raz dzięki za informacje.

    Pozdrawiam
    Adam