    From: "EM" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EMC
    Date: Fri, 3 Jul 2009 11:30:40 +0200

    > otóż mam urządzonko, które w skrócie pobiera kilka amperów 2 - 4 i ma uP.
    > tak się nieszczęśliwie okazało, że mniej więcej na częstotliwości
    > (mierzonej
    > oscyloskopem zaraz przed stabilizatorem, czyli na zasilaniu) ~= 250MHz,
    > sieje. Mam taki chiński oscyloskop, ale wierzę, że pokazuje dobrze.
    > Zresztą

    Witam
    Napisz proszę dlaczego ogólnie robiłeś tego typu test?

    Wyglada na to, że nie ma on się nijak do rzeczywistych problemów jakie
    występują podczas badań EMC.

    Jaki tam jest procesor? Pracuje na 250MHz? Bo tak jakoś wspominałeś o tych
    odwrotnościach okresu.

    Skoro oscyloskop ma pasmo ok. 20MHz to ogólnie gdybanie o 10x większych
    częstotliwościach to nie ma sensu. Sprawdź, czy przy padkiem bez włączenia
    urządzenia nie masz podobnych pomiarów oscyloskopowych.
    EM