  • Data: 2022-05-13 13:03:41
    Temat: Re: EPAD
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Używam zubożonych MOSFETów jako układów startowych do przetwornic -
    > np. LND150 - 1.5 mA przy zwartym źródle z bramką, 0.5 mA przy 1 k? w
    > źródle.

    Tak, LND150 to fantastyczny i bardzo powtarzalny element, sam sporo
    używam. Jak źródło startowe akurat nie, bo ma tylko 500 V_DS_MAX, a
    potrzebowałem więcej. Jakiś inny się nadał.

    Tylko EPAD to ani MOSFET zubożany, ani wzbogcany - znajuje się dokadnie
    w środku. Bliżej mu do https://en.wikipedia.org/wiki/Native_transistor
    (to ma polską nazwę?). Jednak wyjątkowo dobrze kontrolują V_TH, więc
    pewnie jakieś specjalne domieszkowanie jest, a nie jak w JETach - 0.8V
    do 3V, wyjdzie jak wyjdzie.

    Pozdrawiam, Piotr