  • 101. Data: 2019-06-08 15:00:09
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 6 Jun 2019 23:28:14 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Za to trzeba z lokalizacji stacji podatkowych. Ostatnio szukałem w
    >Warszawie Orlena z LPG. Dopiero na trzeciej znalazłem.

    Nie wiem gdzie Ty byłeś w tej Warszawie, ale na praktycznie każdej mi
    znanej jest LPG. I dlaczego Orlen?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 102. Data: 2019-06-08 15:10:24
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 5 Jun 2019 23:48:00 +0200, kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    >Podawałem adres filmiku jak gość Teslą przejeżdża Polskę bez istotnego
    >wydłużenia podróży.

    A ja widziałem film, gdzie gość ładował Teslę z agregatu. Na środku
    drogi. I o czym to świadczy?

  • 103. Data: 2019-06-08 17:32:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 12:53, Marcin N wrote:

    > Hę?
    > A Ty dalej podkradasz siostrze kieszonkowe?

    Jak czegoś nie rozumiesz to zapytaj

  • 104. Data: 2019-06-08 17:33:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 15:00, j...@i...pl wrote:

    > Nie wiem gdzie Ty byłeś w tej Warszawie, ale na praktycznie każdej mi
    > znanej jest LPG. I dlaczego Orlen?

    Czemu na kilka dystrybutorów tylko jeden jest LPG?

  • 105. Data: 2019-06-08 17:33:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 14:02, Myjk wrote:
    > Sat, 8 Jun 2019 11:11:35 +0200, Marcin N

    > Nie wiem co w tym stwierdzeniu "jest". Samochody zawsze były drogie, a jak
    > popatrzeć na obecny poziom komfortu, osiągi, do tego ile kosztuje samo
    > opracowanie JEDNEGO samochodu, to rzekłbym nawet że są relatywnie tanie.

    Komputery tańsze są.

  • 106. Data: 2019-06-08 17:36:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 13:06, Myjk wrote:
    > Sat, 8 Jun 2019 11:21:55 +0200, kk

    > Po wynikach spalania, to chyba oczywiste.

    Porównałeś dwa samochody o różnej wadze jeżdżące w mieście?

  • 107. Data: 2019-06-08 17:38:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 13:15, Myjk wrote:
    > Sat, 8 Jun 2019 12:56:09 +0200, Marcin N

    > Zgodzę sięo tyle, że ludzie zaczęli odwalać robotę sortowni a oni
    > podwyższają ceny zamiast obniżać. Natomaist samo sortowanie to jest dobry
    > plan, tyle że to poszło w złą stronę. Szczególnie ustawa która docelowo jak
    > się okazuje wyeliminowała z rynku mniejsze firmy i zostały kolosy które
    > mogą sobie robić teraz co chcą. No ale to znowu wina rządu.

    Sortowanie w domach to syf.

  • 108. Data: 2019-06-08 17:40:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-08 15:10, j...@i...pl wrote:

    > A ja widziałem film, gdzie gość ładował Teslę z agregatu. Na środku
    > drogi. I o czym to świadczy?

    Że jednozrazowy wyjazd można zaplanować. Gorzej z codziennym pieprzeniem
    się z tym ładowaniem.

  • 109. Data: 2019-06-08 18:35:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-08 o 10:58, Cavallino pisze:

    > Nie, atman się skończył a głupi thunderbird kf ma osobnego dla każdego
    > serwera.
    > Ale już naprawiam błąd i żegnam ponownie.

    Atmam miał się skończyć. Na razie działa.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2019-06-08 18:38:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-08 o 17:32, kk pisze:

    > Jak czegoś nie rozumiesz to zapytaj

    Spytał. Czy dalej podkradasz siostrze kieszonkowe?
    Odpowiesz mu czy będziesz robił uniki?