  • Data: 2021-03-30 19:33:11
    Temat: Re: Elektronika dziś
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:2369de37-b0bf-455e-bf6d-9c416d7149edn@googlegr
    oups.com>
    user pytający pisze tak:

    > Witam,
    > czy uważacie że obecne społeczeństwo jest uprzedzone do jakości
    > elektroniki?

    Zeby do czegoś być uprzedzonym trzeba mieć świadomość istnienia tego :)
    Obecne społeczeństwo to kupuje ładne bryły.

    > Tzn. z powodu celowych błędów konstrukcyjnych, dzisiejsze
    > urządzenia elektroniczne wytrzymują bez awarii tylko czas
    > gwarancji (np. urządzenia rtv, agd, samochody)?

    Wystarczy olać jakość nie trzeba robić celowych błedów.
    Mówisz o licznikach włączeń?

    > Zauważyłem jednak, jeśli urządzenie jest zaprojektowane zgodnie ze
    > sztuką, a elementy nie pracują na granicy swoich możliwości, to
    > żywotność urządzeń jest bardzo długa.

    Tak.
    Jak się w spawarce wymieni włącznik z klampki nocnej
    na taki 32A to żywotność spawarki wzrasta o 90% ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę