  • Data: 2021-01-25 15:50:45
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rumann$jav$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 25-01-2021 o 12:35, J.F. pisze:

    >Nie będę oglądał kolejny raz żadnych staroci.
    >Chcesz odpowiedzi - napisz.

    A bo to ja sie na tym znam ...
    Daniel mowi, ze padla siec Enelx, najwieksza we Wloszech, a on sie
    chyba zna :-P
    I wydawalo mi sie, ze mowi, ze to 95% ladowarek we Wloszech, ale teraz
    cos nie slysze.

    Po czym pojechali na inna ladowarke, gdzie sie nie mogli
    zarejestrowac.
    Opinia zadowolonego uzytkownika
    https://youtu.be/maOgXP1Gawk?t=360

    P.S. Tydzien w podrozy ? Gdzie oni jechali ? Do Wloch to sie jeden
    dzien jedzie, do Rzymu lepiej drugi ...

    PPS. A jak pradu nie ma, to klima/grzanie nie dziala :-P

    >A jak jedna sieć samoobsługowych stacji Neste/Emila padnie, to na
    >innych zatankujesz?
    >Tam też system jest scentralizowany.
    >Widać przy samoobsłudze tak musi być.

    Ale na innych powinienem zatankowac, tylko ... jest w Polsce jeszcze
    jakas "inna" samoobslugowa ?

    >W życiu mi się nie zdarzyło, a z banków korzystam od 30 lat.

    A nie przytrafilo ci sie, ze karta nie dziala, a z innego banku
    dziala?

    No ale temat do dyskusji rzucilem - pamietasz, gdy wszystkie stacje
    benzynowe w okolicy nie dzialaly ?

    No, jak tam jeszcze pamietam, gdy do stacji byly kilometrowe kolejki
    ... ale na szczescie tego ustroju juz nie ma :-)

    >A ciągasz za sobą przyczepkę z kanistrami?

    Jakbym mial potrzebe, to bym ciagnal.
    Ale nie mam potrzeby, nawet kanisterka paliwa nie woze ...

    Ale do elektryka to bym chyba wrzucil maly generatorek do bagaznika
    :-)
    Problem w tym, ze te male to nawet 5kW nie maja ... i zbiornik paliwa
    malutki ...

    J.