    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <60101188$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <rupa1e$o08$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6010397e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rupen1$r4n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60105153$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruqt17$s76$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60114381$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <rurq9g$fvi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6012a110$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruu8l7$15b$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6014006a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <rv0vua$tbk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <60145e28$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rv21hp$jfb$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Elektryczne przygody
    Date: Mon, 1 Feb 2021 14:34:00 +0100

    dyskusyjnych:rv21hp$jfb$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 29-01-2021 o 20:12, J.F. pisze:

    >Wg mojego googla 30, do tego spora część obwodnicy Piły.
    >Będzie pod 50.

    Bo nie napisales szczegolowo, to ja mierzylem od obwodnicy.

    No ale jak paliwa brakuje jeszcze przed Piłą, cena na jednej stacji
    sie nie podoba, na drugiej sie nie podoba ... to czemu nie
    zatankowales 50 km wczesniej :-)

    >A dlaczego nie mam Leafa, tylko Zoe?

    No i powoli dochodzimy do consensusu - elektryk jest fajny, o ile ma
    duzy zasieg na baterii.

    Co oczywiscie zalezy od tego, jak czesto sa ladowarki, i ile obiadow
    sie lubi zjesc dziennie :-)

    >Na tej samej zasadzie, ładowarki również.

    Czy tak wszedzie to nie wiem, plugshare pokazuje w Poznaniu, w
    Koszalinie i dwie w Pile.
    Nie moglbys wybrzydzac :-)

    >No i co z tego?
    >Skoro i tak trzeba zaplanować, to się planuje i problemu nie ma.

    Ale nie trzeba. Trzeba czasem spojrzec na paliwomierz i zatankowac
    przy sprzyjajacej okazji.
    Albo i nie, jesli mozna zatankowac przy domu, zajechac i wrocic :-)

    >Nie. I dlatego miewałem kłopoty.

    Ech ten poznanski charakter :-)

    >Częściej niż elektryku.

    Bo w elektryku planujesz pilnie :-)

    >Albo do Zagrzebia.....
    >Pisałem o konkretnej trasie, Ty masz nią dalej o raptem 180 km.

    No ale dla bezpieczenstwa powinienem ladowac w Zmigrodzie, w Poznaniu
    i Pile :-)

    >Bez różnicy czy 10 czy 30.
    >Szkoda mi kasy na taką dopłatę, wolę żeby ładował się np. 45 minut,
    >za to kosztował kilkadziesiąt tys mniej.

    Tez by mi bylo szkoda ... wiec na razie kupie spaliniaka :-)

    >Przecież masz to w specjalnym wątku:
    >Wymogi:
    >-automat (koniecznie z Auto Hold)

    Przyzwyczailes sie do dobrego ? :-)

    >-crossover/suv - klasa B suv lub C suv, względnie wysoki kompakt
    >-klima

    Zakladam, ze ma ..

    >-aktywny tempomat
    >-system awaryjnego hamowania
    >-system utrzymywania na pasie ruchu

    Liczysz na to, ze bedziesz mogl ksiazke poczytac/film obejrzec w
    trasie, czy tak na wypadek zasniecia za kierownica ?

    >-nawigacja

    Nie lepsza w telefonie ?

    J.