  • Data: 2021-04-28 12:43:02
    Temat: Re: Elektryk po Francusku
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/04/2021 11:29, Pete wrote:

    > Albo pójdzie w tym kierunku :-P
    > https://elektrowoz.
    > pl/auta/toyota-stworzyla-3-cylindrowy-silnik-spalino
    wy-na-wodor-pojemnosc
    > -16-litra-trafi-do-auta-wyscigowego/
    >
    > --
    > Pete

    Moze miec sens jako agregat pradotworczy dla elektrykow opartych na
    bateriach i jako pomost albo do czasu az baterie beda mialy sensowna
    pojemnosc i czas ladowania albo do momentu kiedy wodorowe zaczna miec
    sens. Raczej bym nie liczyl drugie zycie spalinowych uzywajacych wodoru
    zamiast ropy/benzyny.