  • Data: 2018-11-03 19:48:48
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 03 Nov 2018 19:30:19 +0100, Shrek wrote:

    > Może na dzieńdobry kup kabelek i zobacz co w sterowniku słychać. ;)

    No to zabiłeś mi ćwieka. To ten gaz ma jakiś sterownik sam w sobie, do
    którego można się podpiąć? Do tej pory żyłem w przeświadczeniu że to
    kalkulator zarządza gazem, no bo przecież musi chyba mieszankę dostosować
    zależnie od źródła zasilania. Do kalkulatora kabelek mam, błędów żadnych
    nie wyrzuca.

    Mateusz