  • Data: 2023-03-10 11:06:42
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2023 o 10:53, io pisze:

    > Ojej, a Ty nie kupiłeś i musisz mu zazdrościć. To nie jest zjebanie.

    Wielu rzeczy nie kupiłem i nie zadroszę tym co kupili. Pomimo, że mam
    warunki na elektryka i mnie stać, to kupię dopiero wtedy, jeśli będę
    musiał i nie będzie już wyboru.

    Podobnie jest z czymkolwiek co jest drogie, upierdliwe, ograniczone
    czyli w sumie gorsze od czegoś, co ma więcej funkcji, jest tanie i
    nieograniczone a tak samo (lub bardziej) solidne. Mogę tylko napisać, że
    nigdy nie kupię elektryka dokąd nie będzie przymusu, nawet jesli by
    kosztował pisiąt groszy.

    Tutaj właśnie dominuje to, że zjebanie umysłowe mnie nie sięga i nigdy
    nie sięgnie :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>