    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Date: Fri, 10 Mar 2023 12:07:39 +0100

    W dniu 10.03.2023 o 11:35, Cavallino pisze:

    > Ciężko się spodziewać, ze ktoś się dobrowolnie przyzna do czegoś złego....

    I tak i nie. Ludzie się przyznają do złego, tym na przykład, ze kupili
    elektryka. Fakt, gdybym to ja kupił, to bym się nie przyznał publicznie :)

    > Między innym.
    > Czyli dokładnie to co Ty i Tobie podobni robicie.

    Bredzisz. Wyliczyłem wiele razy wady elektryka, których nie posiada
    spalinowiec. Nie pisz mi tylko o ekologii, bo to nie tyczy się samochodu
    stricte a otoczenia. Nie znalazłem dotąd żadnej przewagi elektryka nad
    spalinowcem...nie wiem jak to będzie za 10 lat, może się częściowo zmienić.

    > Nie możecie się pogodzić z faktem, że ktoś patrzy szerzej i dalej niż
    > czubek Waszego nosa, więc hejtujecie.

    Brednia. W obecnych czasach patrzenie szerzej, to własnie eksploatacja
    łatwo dostępnej i taniej technologii. Równie dobrze mógłbyś pisać, że
    kupiłeś sobie balon i nabijać się nawet z elektryków :D Drogi
    niepotrzebne, paliwo znikome, nie przeszkadzasz, nie zabijesz na
    pasach...same plusy :D

    > Ale i tak nic to nie zmieni, ice jako produkt gorszy umrą śmiercią
    > naturalną i to znacznie szybciej niż ktokolwiek zdąży ich zakazać.

    Bredzisz, prędzej ty umrzesz niż spalinowce.

    > W środowiskach zacofanych, gdzie dominują klienci laweciarzy, może
    > będzie to później, bo będzie stały dostęp do przywaletowanych za zachodu
    > złomów, alew końcu i tak będzie.

    To tak odległa projekcja, że mógłbym pisać iż czyste SF, która nieprędko
    się spełni.

    > LOL !!!!

    Sroll :D

    > Tak - na pewno ten i inne tematy w których wypowiadałeś się o bev,
    > założyli właściciele elektryków i pomstują w nich na właścicieli ice.....

    Nie interesuje mnie kto zakłada temat o elektrykach. Wskaż JEDEN, który
    zalożyłem. Zauważyłem tylko, że w w/w tematach zlatuje się promil
    batryjkarzy i rzygają na spalinowców...w sumie sami się stawiają w opcji
    kalek umysłowych i nikt ich do tego nie zmusza :)...jedynie później
    próbują udowodnić, że kaleki się nie bije albo bredzą, że są
    megarozwinięci...czyli zaprzeczają tym samym, co wcześniej podałem. To
    ich wybór ale przede wszystkim megahejt na spaliowców...tego promila
    powoduje to, że "obraża się ich uczucia religijne" :]

    Katole też tak robią i jest to znany schemat.

    > EOD

    Nono.

    --
    LordBluzg(R)??