  • Data: 2023-03-14 11:02:15
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-03-2023 o 10:52, J.F pisze:

    > Pytanie o zywotnosc baterii jest jak najbardziej na miejscu.

    Ale jakiej konkretnie i w jakim samochodzie?
    Bo są różne i różnie się zachowują.

    Te stare, chłodzone powietrzem, raczej nie do zakupu w 10 letnim aucie.

    > Mowisz, ze te do samochodow lepsze? Lepiej testowane?

    Przede wszystkim lepiej zadbane przez wyposażenie zainstalowane w
    samochodzie.

    > Zreszta to ta sama technologia, wiec te same problemy.

    Tak się tylko lamerom wydaje.
    A różnica jest taka, że te problemy są w dużej mierze rozwiązane w
    obecnych bev.

    W lapkach i komórkach nie, bo baterie za tanie, więc nie ma sensu
    instalować do nich osprzętu droższego niż one same, który by o nie dbał.

    > Jedyna miarodajna odpowiedz to jest
    > "ale [wpisac firme/model] daje 8 lat/200kkm gwarancji na baterie".

    Każda?
    A przynajmniej wszystkie z tych którymi się kiedykolwiek interesowałem.