  • Data: 2023-03-22 10:22:44
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-22 o 09:57, Cavallino pisze:

    > No to zobacz sam:
    > https://www.youtube.com/watch?v=rYmZrqSXJu0
    >
    > I to jest przykład dobrze zrobionego samochodu, dobrze dbającego o baterie.
    > Możemy zakończyć na tym wszelkie durne dyskusje o rzekomej zużywalności
    > baterii na zawsze?

    Nie możemy, bo już w pierwszej minucie gościu mówi,
    że jest rabacik na stojące tam auta do sprzedaży,
    co oznacza, że materiał jest sponsorowany i raczej
    nie zostanie powiedziane, że jest inna degradacja niż 0%.
    Klocki też nie rewelacja, bo ja wymieniałem w ICE po 130-180tys.
    I zawieszenie w stanie idealnym jak wozi te kilkaset kilogramów
    baterii, to też jest nietknięte po 100tys km.
    Chwalisz się, że masz klapki odpowiednio poprzestawiane,
    ale myślenie Ci się nie włączyło?