  • Data: 2024-01-26 14:38:05
    Temat: Re: Elektrykiem 4x4 po bulki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 26 Jan 2024 12:30:38 +0100, J.F

    > I co - umiejętnosci kierowcy nie pomagają ?

    Pomagają w parkowaniu. W wysiadaniu pomagają
    ćwiczenia i nie zaleganie z browarem przed kanapą,
    co ci polecam. ;P

    Nijak nie jest to wina samego samochodu, co zresztą
    sam wykazujesz poniżej nie zdając sobie sprawy
    z tego jak małe wartości w różnicach to są,
    więc ci obliczę.

    > Spacestar ma w/g wiki szerokość 1715 mm.
    > Pierwszy Outlander 1750-1780.

    Czyli 3,5-6,5cm.

    > A moja Vectra C 1798 :-P

    Czyli 8,3 cm.

    > No dobra - trzeci Outlander to juz 1810 mm.

    Czyli 9,5 cm różnicy w samochodzie który jest
    3 segmenty wyżej niż Spacestar.

    > I jak sobie radzisz na tych niektórych parkingach? :-P

    Jak już napisałem, bez problemu.

    > A czwarty 1860 !

    Czyli 14,5 cm. Nie wiem, to już twój rozmiar
    żeby szybko porównać patrząc w dół? ;P

    No ale bez takich, weź powyższe sobie przełóż na linijkę,
    podziel przez dwa i zobacz o jakie absurdalnie małe wartości
    robisz aferę.

    > Bedziesz musiał zdobyć nowe umiejętnosci :-)

    Przy takiej cenie jak kosztuje MOP4, a już pewnie dostępu do takich tanich
    jak obecnie trzylatków wiadomo przez kogo i jak użytkowanych mieć nie będę,
    to następna będzie Tesla Y. W sumie to już teraz się biję mocno z myślami
    czy nie wymienić MOPa na TMY, ale nadal trochę za mało będzie zysku z tej
    wymiany, bo raptem 4-6 tys. zł rocznie, a różnica w zakupie prawie 80 tys.
    zł czyli 14 lat "zwrotu". BTW, TMY ma 1921 i jakoś nie zameirzam płakać. ;P

    > A Dodge_Ram ma 2019 mm.
    > I co - potrafiłbys tym jezdzic ? :-P

    Przede wszsytkim to bym sobie takiej ciężarówki nie kupił.

    > a pierwsza Vectra miała 1700 ...

    Samochody rosną, ale głównie przez strefy zgniotu.
    Im bardziej napompowane body, w tym oczywiście same
    drzwi, tym bezpieczniejsze auto. Dobze że nie wspomniałeś
    o jakimś F125p (1630) czy Polonezie (1650), które drzwi
    miały grubości TV LCD.

    > a parkingi nie urosły .. tzn te stare, juz wybudowane.

    Za to brzuchy niektórym urosły i to jest też problem.

    --
    Pozdor
    Myjk