    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektrykiem 4x4 po bulki
    Date: Thu, 8 Feb 2024 15:26:24 +0100
    <u0j6jydha0ml.15d3uz9vcvvsu$.dlg@40tude.net> <qbkb6n4bmfcr$.dlg@myjk.org>
    <c...@4...net> <jixnn3u019lv$.dlg@myjk.org>
    <1edm71vwwm551.ccwv6b4y0uec$.dlg@40tude.net>
    <1424vwfs9n54d$.dlg@myjk.org>
    <4fspw0jfbjow$.1bgx12bgu2drm$.dlg@40tude.net> <4...@m...org>
    <vchwu2xw9ujq$.y1h6jktc0a3e.dlg@40tude.net> <3pbbn8awxelk$.dlg@myjk.org>
    <jzjggq78cnu4.h00i7bdd5nzw$.dlg@40tude.net> <ndwkalwda8aa$.dlg@myjk.org>
    <g...@4...net> <1...@m...org>
    <upt3nh$i3u$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <upvp81$lls$2$niusy.pl@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <uq059j$fqj$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <1wlv1jeypms55$.dlg@myjk.org>

    W dniu 08.02.2024 o 12:10, Myjk pisze:
    > Wed, 7 Feb 2024 15:49:13 +0100, io

    > Piękna projekcja.

    > Instalacja marnuje czas, jej użytkowanie
    > ten czas później zwraca.

    No właśnie niczego nie skraca.

    > Nie trzeba, ignorancie, przy każdej ładowarce
    > od nowa nic instalować.

    Ty jesteś ignorantem. Ludzie korzystają z pieniędzy na różne sposoby i
    jakoś mają lepiej a nie gorzej.

    > To tak jakby się czepiać że na stacji
    > benzynowej trzeba iść do kasy.

    Chyba oczywiste, że nie ma sensu a że Ty akurat se coś o tym innego
    piszesz żadnego znaczenia nie ma.

    > Nie jak wyżej, bo twierdzisz że do każdej ładowarki
    > trzeba instalować apkę -- co jest absurdem.

    A nie jest?

    > Większości nie wystarczy i nawet piętnują jak coś nawali i zajadą do
    > zajętej ładowarki.

    No i co to ma wspólnego z używaniem aplikacji? Ani nie trzeba zgłaszać
    zajęcia ładowarki, ani korzystać akurat z aplikacji do sprawdzania czy
    jest zajęta, wystarczy przeglądarka. Po prostu bzdury.

    > To tylko takie schizole jak ty twierdzą że taka apka
    > przeszkadza, a wręcz szkodzi.

    Idź w ..j głupku ze swymi pseodumądrościami!

    > Większości nie wystarczy, zresztą po co wysiadać do słupa, jak można mieć
    > wszystko w telefonie z pełną historią.

    Ale to chłopku, można mieć w jednej aplikacji do wszystkich ładowarek
    jak się ma taką możliwość, czyli nie te bezsensowne aplikacje, które Ty
    uważasz za sensowne.

    > Słuchając takich jak ty malkontentów zastanawiam się ile czasu marnujesz na
    > kompletnie zbyteczne głuopty a tu się pienisz o jednorazowe 3 minuty.

    Stoję przy ładowarce i se piszę a Ty głupku wtedy pieprzysz bzdury.

    > Karta nie da wielu informacji zwrotnych.

    A po co informacje zwrotne jak chcę tylko naładować i zapłacić? Z tego w
    żaden sposób nie wynika konieczność posiadania pierdyliona aplikacji. Te
    aplikacje to tylko działanie marketingowe. Ile dają sensownej
    funkcjonalności to każdy może sobie sprawdzić, że np zwykle nie będzie w
    stanie wykorzystać danych z tej aplikacji w innej.

    > Zresztą ty twierdziłeś że
    > pieniędzy, literalnie gótówki,

    Nic podobnego. Pieniędzy to nie gotówki. Po prostu masz zawężone pojęcie
    pieniędzy.

    > bo że można płacić kartą (przez apkę)
    > to było stwierdzone na samym początku (czyli wychodzi że czytać ze
    > zrozumieniem nie potrafisz).

    Pierd..sz bzdury.

    > A czy kartą czy apką to już rzecz wtórna,
    > no chyba że jest się leniem i jeszcze do tego schizolem który twierdzi
    > że go śledzą.

    Kołku, nie da się prosto zapłacić aplikacją choćby dlatego, że trzeba ją
    zainstalować.

    > Buehehe. Naiwniaku, jak płacisz kartą, to też cię śledzą.

    W domu mnie śledzę? Takie właśnie bzdury opowiadasz.

    > W zasadzie jedyna opcja na twoje schizy,

    Twoje k.. schizy. Ty takie pierdoły wypisujesz a nie ja. Tobie się roi w
    głowie a nie mnie!!!

    > to jest płacenie
    > gotówką, a jak się uprzeć to i wtedy, za pomocą stosownego
    > oprogramowania, kamery zainstalowane na stacjach też mogą
    > śledzić gdzie jeździsz, i jestem przekonany że tak jest,
    > naiwniaku.

    No jasne, dla takiego kołka jak Ty normalne jest znakowanie samochodów
    jak w obozach koncentracyjnych i z tego wywodzi, że inni też są z tego
    radzi.

    > Dramatyzujesz, pozwalają zlokalizować tylko jeśli apce się na to pozwoli,
    > domyślnie tylko podczas korzystania z aplikacji, a nie cały czas.

    I co, umiesz w ogóle wyłączyć aplikację? Takie pierdoły właśnie wypisujesz.

    > System
    > nie pozwoli apce na śledzenie jak się jej tej zgody nie udzieli.

    Żeby nie zatankować? Czyli znowu pierdoły do kwadratu.

    > Podobny
    > efekt śledzenia będzie korelacja numeru karty płatniczej z miejscem
    > ładowarki, strachobździlu, więc te twoje starania raczej jałowe są.

    Nie, nie będzie miało, bo aplikacja chodzi z telefonem i nawet nie wiesz
    czy nie ma serwisu, który chodzi przez cały czas. Po prostu pierdoły
    kołka, któremu tylko wydaje się, że coś rozumie.

    > Od lat jesteś śledzony, nagle o jedną apkę więcej robisz aferę.

    Ty jesteś śledzony, Ty je instalujesz, Ty, nie ja!!!!

    > Masz schizę,

    Ty masz, Ty nie rozumiesz jak to wszystko działa, Tobie wydaje się, że
    to dla twojego dobra i tym podobne bzdety.

    > właściciel apki dzięki danym może szybko ułatwić swoim
    > użytkownikom podróżowanie, poprzez analizę danych stwierdzając gdzie
    > dostawić ładowarki albo je powiększyć.

    Bzdury do kwadratu. Do stwierdzenia gdzie potrzeba ładowarki wystarczy
    badać ich wykorzystanie. Potrzeba śledzenia użytkowników to twoje urojenie.

    > Tak ci się tylko wydaje, naiwniaku.

    Tak kołku, nie dotarło, ale to nie moja wina.

    > Ale musiałeś uruchomić przeglądarkę, albo ściągnąć apkę
    > vel program newsowy, skonfigurować, łolabooooga, ależ to
    > strata czasu i jeszcze cię śledzą i widzą co piszesz.

    Niczego nie musiałem, mogłem siedzieć w d.. i g.. widzieć, ale sobie
    wybrałem, że mogę. I nie wynika z tego pisania, że mnie śledzą. Tak to
    właśnie działa.

    > Teraz na wszystko są apki, bo tak jest po prostu
    > wygodniej dla użytkownika.

    No właśnie nie jest. Tak jest wygodniej dla sprzedawcy, może wysyłać
    reklamy a jakby zapłacił pieniędzmi to nie miałby jak.

    > Wszsytko ma się w jednym
    > urządzeniu które i tak zawsze się ma przy sobie,
    > nie trzeba targać ze sobą dodatkowej karty.

    Tak tak, uszkodzisz urządzenie i jesteś w d.. "bo nie musisz targać
    dodatkowej karty". Takie to właśnie są te twoje mądrości.

    > Oczywiście, jest NFC, ale to tez trzeba RAZ skonfigurować,
    > żeby bezpiecznie tego używać, to też wypada aktywować tylko
    > na czas płatności, więc generalnie na jedno wychodzi,
    > i wychodzi że robicie razem z drugim malkontentem
    > jak zwykle w kwestii elektryków, aferę o nic.

    "Aferą" to jest twoje pisanie. Każdy normalny jak coś kupuje to
    normalnie płaci a nie pier... się w jakieś apki i jeszcze wmawia innym
    jakie one dobre są mimo, że faktycznie nie są wcale dla użytkownika.

    > Muszą najpierw pozbierać, a te mniejsze lumpy
    > muszą iść najpierw do bankomatu.

    Tak, bankomatu w sklepie, kasa się nazywa. Nieograniaku!

    > Ty napisałeś o pieniądzach, gdy dyskusja od poczatku była
    > o karcie płatniczej.

    No bo karta to portfel dla pieniędzy. Rozumiesz co to pieniądz, czy
    tylko co to karta.

    > To ty zacząłeś "radośnie" rozwijać coś co już było stwierdzone,
    > wtrącając coś o pieniądzach gdy dyskusja była o płatności
    > przelewem/kartą (dzięki apce). Że tak zacytuję (swoja drogą
    > ta twoja odpowiedź logicznej kupy się nie trzyma, bo ja nie
    > pytałem "jak płacić"):

    A pieniądz to jak wyżej. Po prostu nawet nie wiesz co masz w kieszeni.

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem.

    No naucz się, szybko, ucz się, bo przez tyle lat nie zakumałeś rzeczy
    oczywistych, które Ci tutaj wykładam.

    > Napisałem wyraźnie: gotówką
    > posługują się głównie ci co "nie potrafią" wystawić -- jeśli
    > nie rozumiesz wyraźnie zaznaczonej przenośni, to wyjaśniam ci
    > jak krowie na rowie, mowa o takich, co dowodu zakupu nie
    > wystawiają wcale, i tak samo płacą gotówką tacy co dowodu
    > zakupu nie potrzebują.

    I co mnie to obchodzi. Ja nie jestem poborcą skarbowym tylko klientem,
    który chce wyłącznie zapłacić.

    > Ja potrzebuję dowodu zakupu i zawsze, bez pytania, taki dowód
    > zakupu wystawiam dla moich klientów.

    No widzisz, a ktoś inny nie. Kto jest głupszy a kto mądrejszy i o ile?

    > Siłą rzeczy od dawna nie
    > płacę gotówką i od dawna nie płacę kartą -- jeśli juz to tylko
    > pośrednio przez stosowne aplikacje.

    No i to jest twój wybór, jak wyżej.

    > Bo tak jest SZYBCIEJ.

    Ale tymi APLIKACJAMI NIE JEST SZYBCIEJ. O tym teraz mowa.

    > Jak
    > trzy lata temu kupiłem telefon, tak od tamtego czasu korzystam.

    > Oczywiście, bo z podatków moje dzieci idą do przedszkola/szkoły,

    Idą by im tam tak mózgi wyprać jak Tobie, prowadzić pojazdów się jakoś
    nie nauczą czy tam innych życiowych potrzeb zaspokajać. No i oczywiście
    opieka. Normalny człowiek wyjmuje pieniądze z kieszeni i za to płaci a
    nie podatek nakłada na wszystkich.

    > mają chodniki,

    50% na chodniki? Nie? To ile?

    > przychodnie, szpitale,

    Składka zdrowotna. Podatek jest na inne cele.

    > komuniakcję,

    Ale, że za twój telefon płacą?

    > etc.

    Jesteś po prostu frajerem.

    > a czego
    > bym im sam nie zapewnił gdybym tych podatków nie płacił.

    Ktoś może by nie zapewnił inwigilacji swoich dzieci ale na twoją to
    chyba są skazane.

    > Szkoda
    > tylko że lumpy które nie płacą podatków mają praktycznie takie
    > same prawa jak ja.

    Ty kołku, podatki nie są po to by płacić na twoje sprawy tylko sprawy
    wszystkich.

    > Masz schizę,

    Ty masz, Ty pieprzysz te bzdury, przypatrz się sobie!!!

    > idź to leczyć nim będzie za późno.

    No idź, idź się leczyć na głowę bo normalnie ludzie rozumieją do czego
    im apk'a w biedrze.

    Puknij się w makówkę!!!