  • Data: 2009-03-07 08:47:31
    Temat: Re: Energooszczędny PC na serwer i X z KDE.
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mar, 22:58, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > Tak, ale lepiej IMHO Via C7. Poza tym czemu określasz to jako serwer?

    > Nie.

    > Taki jaki?

    coś czytałem o procesorach AMD, które ok 35W ciągną. Nie pamiętam
    modelu, ale specjalna energooszczędna wersja.
    Nazwałem serwerem (domowym), gdyż głównie chodzi tam Linux z 2 dyskami
    w RAID1 i sambą+apache+openvpn i nie jest używany do codziennej pracy.
    Robi za serwer plików. Ale np teraz gdy laptop poszedł do naprawy to
    służy też za stację roboczą.

    Pozdrawiam
    Toper