  • Data: 2020-08-07 14:05:00
    Temat: Re: Europejski system energetyczny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f2c3fd6$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.08.2020 o 19:03, J.F. pisze:

    >I na tym się w sumie kończy, że coś tam sobie lokalnie wyprodukują,
    >lokalnie zużyja, mniej zapłacą za przesył. Z punktu widzenia
    >ekologii, to oszczędzą raptem 10% na przesyle.

    Plany maja ambitne, to moze oszczedza 50%, 70% ..

    >Z punktu widzenia energetyki to zwykły pasożyt - żeruje na
    >stabilności i niezawodności systemu, a nie chce płacić za przesył;)

    I bedzie jak w tym kawale - zaczniesz oszczedzac wode, to ci cene
    podniosa, bo wodociagi musza z czegos zyc :-)

    >Ktoś finalnie za to zapłaci. Nie ma darmowych obiadów.

    Nie o to chodzi - jak slonce swieci i ja Ci dostarcze 10kWh z moich
    paneli, to VAT sie nalezy, a jak slonce zajdzie i Ty mi dostarczysz ze
    swojego wiatraka, to tez sie nalezy, i nie pier* mi tu przestepco
    podatkowy, ze jakas kompensacja :-)

    J.