  • 131. Data: 2020-12-15 07:47:15
    Temat: Re: F1
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 23:00, r...@k...pl pisze:

    > Ferrari dopingowało się przez cały sezon,

    2018?

  • 132. Data: 2020-12-15 07:49:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 23:02, r...@k...pl pisze:

    > Patrz, ten sam silnik jest u Williamsa.

    No w MB w ostatni weekend też był.

    > Cuda, bo są ostatni.
    > Jeżeli myślisz, że sekret tkwi w silniku, to mi ciebie żal.

    Obstawiam że jego aktywacja nie tkwi w silniku, prędzej w jego sterowaniu.

  • 133. Data: 2020-12-15 13:03:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Dec 2020 07:47:15 +0100, w <rr9m5i$nam$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > 2018?

    Tak (albo raczej 2019). Do sprawdzenia.

  • 134. Data: 2020-12-15 13:05:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Dec 2020 07:49:04 +0100, w <rr9m8v$nam$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > No w MB w ostatni weekend też był.

    Skręcili moc, tak jak zwykle gdy kończą się silniki.

    > Obstawiam że jego aktywacja nie tkwi w silniku, prędzej w jego sterowaniu.

    ECU jest standardowe i homologowane przez FIA. Czekam na kolejne śmieszne
    teorie :D

  • 135. Data: 2020-12-15 13:27:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-12-2020 o 13:05, r...@k...pl pisze:

    > Skręcili moc, tak jak zwykle gdy kończą się silniki.

    Toto mówił co innego, ale Ty pewnie wiesz lepiej...

    > ECU jest standardowe i homologowane przez FIA.

    Ale o co Ci chodzi?
    Przecież nigdzie nie pisałem, że MB został już złapany.

    Ferrari też było homologowane, przynajmniej dopóki konkurencja nie
    skumała w jaki sposób się dopingują.
    Tutaj sytuacja jest taka sama, tyle że jeszcze nikt nie rozgryzł sposobu
    dopingu.

  • 136. Data: 2020-12-15 13:30:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-12-2020 o 13:03, r...@k...pl pisze:

    > Tak (albo raczej 2019).

    Ale Ty pisałeś o braku dominacji w 2018, więc doprecyzuj o co Ci
    chodziło konkretnie.

    Niemniej - skoro nawet z dopingiem, Ferrari i tak nie dało rady pokonać
    MB, czy to oznacza że nie dominował?
    Moim zdaniem oznacza coś dokładnie odwrotnego i pokazuje skalę dominacji.

  • 137. Data: 2020-12-16 00:02:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Dec 2020 13:30:01 +0100, w <rraa89$33t$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale Ty pisałeś o braku dominacji w 2018, więc doprecyzuj o co Ci
    > chodziło konkretnie.

    W 2019 Ferrari miało niezbyt legalny silnik, w 2018 legalny i prawie pokonało.

    > Niemniej - skoro nawet z dopingiem, Ferrari i tak nie dało rady pokonać
    > MB, czy to oznacza że nie dominował?

    Jakby Hamilton jeździł w Ferrari, dominacja MB już dawno byłaby przerwana.

    > Moim zdaniem oznacza coś dokładnie odwrotnego i pokazuje skalę dominacji.

    Tak. Hamiltona.

  • 138. Data: 2020-12-16 00:03:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Dec 2020 13:27:41 +0100, w <rraa3u$33t$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale o co Ci chodzi?
    > Przecież nigdzie nie pisałem, że MB został już złapany.
    >
    > Ferrari też było homologowane, przynajmniej dopóki konkurencja nie
    > skumała w jaki sposób się dopingują.

    Sterowanie silnika jest homologowane i plombowane.
    Ferrari dopingowało się nielegalnym zwiększonym dopływem paliwa do silnika.

    > Tutaj sytuacja jest taka sama, tyle że jeszcze nikt nie rozgryzł sposobu
    > dopingu.

    :DDD

  • 139. Data: 2020-12-16 00:10:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Dec 2020 00:02:12 +0100, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > W 2019 Ferrari miało niezbyt legalny silnik, w 2018 legalny i prawie pokonało.

    > Jakby Hamilton jeździł w Ferrari, dominacja MB już dawno byłaby przerwana.

    Aha, jeszcze dodam, że w 2017 zajął 3. miejsce. A w 2018 nawet piąte -- taka to
    dominacja MB.

  • 140. Data: 2020-12-16 08:12:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2020 o 00:02, r...@k...pl pisze:

    > W 2019 Ferrari miało niezbyt legalny silnik, w 2018 legalny i prawie pokonało.

    No właśnie - nadal nie dało rady.

    > Jakby Hamilton jeździł w Ferrari, dominacja MB już dawno byłaby przerwana.

    Tego nie wiesz.

    > Tak. Hamiltona.

    Gdyby w międzyczasie nie wygrywał Rosberg i gdyby standardowo drugi
    kierowca MB nie zajmował drugiego miejsca, to może by tak było.