  • Data: 2010-01-29 17:43:26
    Temat: Re: Falownik Coupley - rozwiązanie problemu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de>
    > Okazało się, że amerykanie też potrafią produkować buble. Jako,
    > że miałem
    > już element zastępczy w postaci nowego falownika za drobne 1k$,
    > zabrałem się
    > za sekcję zwłok. Przyczyną defektu okazał się zimny lut w okolicy
    > termistora
    > ograniczającego prąd udarowy baterii kondensatorów. Jak ci
    > amerykańcy wpadli
    > na ten głupi pomysł taki termistor wlutować w płytkę, nie mam
    > pojęcia. Dla
    > informacji: tam może być 20A przy 350VDC, energia udaru > 100J.

    Bo ja wiem czy taki glupi .. jakos przejsc przeciez trzeba.
    Nauczka na przyszlosc - kilka takich termistorow rownolegle :-)

    A w NASA przybedzie kolejna wytyczna do projektowania ukladow.

    A tak swoja droga .. to co wlasciwie wykonczylo to przelaczenie ?
    kiepski lut od samego poczatku, czy wystarczy spory prad udarowy i
    nawet dobry lut sie sp* ?

    J.