  • Data: 2010-12-14 10:12:34
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z fabrykinapisal

    > No to zes siem chlopaku wyglupil...o wyjezdzie motocyklowym tej grupie ???
    > :):):)

    No ja akurat nie chcę ulegać stereotypom;) Uważam, że także i tutaj są
    tacy, którzy lubią poganiać na moto;) A śmiem nawet twierdzić, że
    większośc to właśnie tacy ;)

    > Zazdraszczam - ale niestety zolte spi po poslizgu przodu na Lublinie wlasnie
    > przy ok 12-15C.
    > Zabierzcie naprawde dobre oponki...

    To nie ma być uliczna wersja Lublinringu z ganianiem na kolanie. Zresztą
    wiele motocykli nie jest predestynowanych do takiej jazdy, więc tutaj
    sprawa jest prosta.

    Pozdr,
    Mariusz