    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fiat Doblo - opinie
    Date: Wed, 10 Mar 2010 09:51:15 +0100

    ToM pisze:
    > Przymierzam się do zakupu jakiegoś kombivana. Póki co najbardziej mi
    > pasuje fiat Doblo (wersja 5 osobowa). Mam do wydania ok 20tys pln
    > (łącznie, samochód plus ew remonty) ,więc pewnie w grę wchodzą roczniki
    > 2003-2004. Oczywiście diesel (1,9jtd albo jakiś inny - który?). Pytanie
    > moje do użytkowników tego wózka, na co zwracać szczególną uwagę przy
    > kupnie? Jakieś typowe bolączki?

    Jestem na etapie poszukiwań tego auta dla brata żony, widziałem już
    kilka egzemplarzy ale zdrowo zmęczonych, więc trochę się naszukasz żeby
    kupić zadbany egzemplarz. Diesel JTD to trwała jednostka więc od strony
    silnika nie musisz niczego złego się spodziewać, ale tak, czy inaczej
    przed kupnem trzeba auto podłączyć pod examiner i sprawdzić poprawność
    działania takich elementów jak przepływka (nowa oryginalna bo tylko
    takie mają sens ok 300-400zł) Zwróć uwagę także na to, czy nie słychać
    duwmasowego koła zamachowego, przy większych przebiegach może już
    domagać się wymiany.

    --
    krzysiek82