  • Data: 2021-05-25 12:47:58
    Temat: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Dlaczego ciaglego?
    > Co dziala, za 5 lat nie bedzie?

    No i dlaczewgo w ogóle upgrade? Te wymagania ciągłych aktualizacji
    można określić, cytując klasyka, jako "wyssane z palca".

    > Ogolnie widac jednak w TP nacisk na likwidacje POTS.
    > Te ugrade za drogie?

    Kolega tepsiarz kilka lat temu referował mi co zarząd był w stanie
    wyliczyć, ile milionów planuje zaoszczędzić na nieprzedłużaniu
    używanych licencji. Chodziło o wszystkie licencje, w tym jakieś
    bazy danych do billingów, które da się zastąpić darmowymi, nie
    tylko te na centrale.

    Wracając do uprzejmie zadanego pytania, około roku 2000 znajomy
    operator z koncesją na pewnien przemysłowy obszar, w ten sposób
    kupował centralę Siemensa. Ale nawet malutkie pudełeczko firmy
    Linksys sprzedawane jako "centala VoIP" do współpracy z bramkami
    SPA2102 miało ograniczenie do bodajże 8 numerów. Żeby to rozszerzyć,
    trzeba było kupić licencję na więcej (kod odblokowujący kosztował
    mniej więcej tyle co sama centralka).

    --
    Jarek