    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <wa126toewzfq$.bwuyovef38d7$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Wed, 26 May 2021 13:15:58 +0200

    On Tue, 25 May 2021 15:01:29 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > To jest postprocessing. Te "oryginalne centrale" wypuszczają zapisy
    > billingowe w znanym standardowym formacie, a dopiero te są przetwarzane
    > do postci, którą operator potrzebuje dla siebie i dla swoich abonentów.

    No to naturalna sprawa, ze rozwiazania drogie zastepuje sie
    tanszymi/tanimi/darmowymi.

    > Tak sobie wtedy myślałem. Dopiero później się okazało, że licencje
    > jednak mogą być czasowe. W przypadku czegoś poważniejszego niż
    > pudełeczko od Linksysa.

    Powiedzialbym "zawsze tak bylo". Podobno.
    Dopiero pecety troche zmienily rynek.

    Ale MS widac wraca do starych, sprawdzonych rozwiazan, zreszta
    niewykluczone ze klienci sami chetnie wybieraja rozwiazania
    "chmurowe".

    J.