eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaFiltrowanie spamu na tel stacjonarnym › Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!feeder.usenet
    express.com!tr1.eu1.usenetexpress.com!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!new
    s.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer0
    2.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Filtrowanie spamu na tel stacjonarnym
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <60903afd$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <60912517$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <60917e11$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6091920d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a3apfw6wtnf0$.fg8r3j98izm2$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5...@g...com>
    <1dl9afrwhgpsx$.1vxelowi959b0$.dlg@40tude.net>
    <60ae5304$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 26 May 2021 17:42:12 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 17
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.147.248
    X-Trace: 1622043731 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 510 83.30.147.248:58956
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1894
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242648
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 26 May 2021 15:54:14 +0200, nadir wrote:
    > W dniu 25.05.2021 o 12:16, J.F pisze:
    >> Ogolnie widac jednak w TP nacisk na likwidacje POTS.
    > Bo to ludzi wymaga, których już powoli nie ma i nie ma kim zastąpić.
    > Obsługę infolinii można zastąpić w miarę szybko, obsługa techniczna już
    > wymaga jakieś wiedzy i szkoleń.
    >
    >> Te ugrade za drogie?
    > Jak co rok jest inny prezes i ma do wyboru wydać milion $ na upgrade
    > softu czy na premie dla zarządu, to jak myślisz co wybierze?

    No ale alternatywa tez kosztuje.
    Swiatlowody, funboxy, koncentratory centralowe, licencje na soft do
    nich, obsluga techniczna ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: