  • Data: 2009-06-30 10:26:05
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:h2cok8$qt5$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > a w co mial mu strzelac w twarz?
    > i jakbys nie wiedzial to strzelal mu w nogi, pierwsza kule dostal w noge,
    > dopiero druga w plecy, co przy fakcie ze strzelal z broni maszynowej,
    > mozna uznac za strzelanie seria i odrzut broni, co oznacza ze strzelal aby
    > zatrzymac a nie zabic
    Przepraszam, moze glupi jezdem lecz kiedys pokazywali w telewizorze bron
    maszynowa i mowili ze ona potrafi takze strzelac pojednynczo. Moszliwe to?
    Jesli tak to skoncz, lub napisz moze gdzie pracujesz Ty lub Twoj tata bo mi
    cos pachnie "resortem".
    Drugie: co za debil ciagnie seria na ulicy miasteczka wsrod ludzi -
    przypominam o rowerzystce poszkodowanej przy opkazji tego nieszczesnego
    zajscia.
    Kolejne: biedni niedouczeni polcijanci z ostra bronia, usprawiedliwieni
    swoim niskim IQ i brakiem wyszkolenia. Czy lekarzowi ktory bedzie operowal
    Ci chore dzieckolub przyjedzie ratowac Cie w wypadku takze tak latwo
    wybaczysz te same braki?
    Nie chce by jelopy byly panami mojego zycia i smierci. Wiem, z tym zyczeniem
    nie powinienem w ogole wyjezdzac na polskie drogi.
    Czwarte: do obroncow biednego jelopa ktory "se poszczelal" i zabil innego
    glupka: nic nie napisze gdyz kazdorazowo klaisze ukladaja mi sie w cos
    bardzo brzydkiego.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj