  • 1. Data: 2009-06-29 21:47:27
    Temat: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Duzo tu slow przelano na temat zastrzelenia motocyklisty w Chodlu w 2006
    roku. Dzis Sad Okregowy w Lublinie w procesie cywilnym wytoczonym przez
    rodzine Marcina Kopcia komendzie Wojewodzkiej Policji zapadl wyrok...
    "To wina państwa i państwo musi naprawić szkodę - powiedziała sędzia
    Maria Stelska. W poniedziałek sąd uznał, że Skarb Państwa będzie musiał
    zapłacić odszkodowanie rodzinie Marcina Kopcia, zabitego na policyjnej
    blokadzie."
    http://tinyurl.com/l6osjk

    --
    Qlfon, Kraków

  • 2. Data: 2009-06-29 22:25:15
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 29 Jun 2009 23:47:27 +0200
    Qlfon wrote:

> [...]
    > Maria Stelska. W poniedziałek sąd uznał, że Skarb Państwa będzie musiał
    > zapłacić odszkodowanie rodzinie Marcina Kopcia, zabitego na policyjnej

    Wyrok imho sprawiedliwy, ale co z tego jak chłopak nie żyje.
    Każda moneta ma dwie strony...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 3. Data: 2009-06-30 06:43:31
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Sqeeb pisze:

    > Wyrok imho sprawiedliwy, ale co z tego jak chłopak nie żyje.
    > Każda moneta ma dwie strony...

    True, ale chodzi glownie o to by cos sie zmienilo w procedurach
    policyjnych. szkoda chlopaka ale moze w przyszlosci uda siue tego
    uniknac. Druga strona medalu niestety jest ciemniejsza - Policja moze
    sie zaczac "bac":(

    --
    Qlfon, Kraków

  • 4. Data: 2009-06-30 06:51:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Wyrok imho sprawiedliwy, ale co z tego jak chłopak nie żyje.

    pewnie, jak dla kogo, takimi wyrokami doproadzi sie tylko do dego, ze
    policja wogole bedzie sie bala uzywac broni

    > Każda moneta ma dwie strony...

    jasne, nie zatrzymal si edo kotnroli, probowal przejechac policjanta,
    przejechal przez blokade
    glupio zginal, ale na wlasne zycznie

  • 5. Data: 2009-06-30 07:02:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-30 08:43:31 +0200, Qlfon <r...@l...pl> said:

> [...]
    > policyjnych. szkoda chlopaka ale moze w przyszlosci uda siue tego
    > uniknac. Druga strona medalu niestety jest ciemniejsza - Policja moze

    Oni się nie mają bać, mają MYŚLEĆ zanim użyją środka ostatecznego.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-06-30 07:06:10
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

> [...]
    > policja wogole bedzie sie bala uzywac broni

    > jasne, nie zatrzymal si edo kotnroli, probowal przejechac policjanta,

    No własnie...

    zastanawiam sie czy ten wyrok jest za to ze Policjanci do bandyty ( sorry,
    ale jesli ktos zachowuje sie tak jak powyzej napisał Szerszeń) strzelali za
    wysoko i zamiast go unieruchomic unieszkodliwili na zawsze, czy wyrok jest
    za sam fakt strzelania przez Policje?

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 7. Data: 2009-06-30 07:33:47
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 09:06:10 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org>
    wrote:

    >zastanawiam sie czy ten wyrok jest za to ze Policjanci do bandyty ( sorry,

    Pani sont bodaj 3 razy mowila ze nie obwina policjanta jeno pomroczna
    ze kazala mu strzelac, ale nie wyszkolila (gosc podobno strzelal z
    takiej broni pierwszy raz od 3 lat).
    Jak dla mnie to pieprzenie bo celnie strzelac z broni krotkiej do
    uciekajacego motocykla przy nerwach jak to na sluzbie po napadzie, to
    raczej tylko policjanci z majami umiom.

    >ale jesli ktos zachowuje sie tak jak powyzej napisał Szerszeń) strzelali za
    >wysoko i zamiast go unieruchomic unieszkodliwili na zawsze, czy wyrok jest
    >za sam fakt strzelania przez Policje?

    Nie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 8. Data: 2009-06-30 07:37:47
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 09:02:32 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Oni się nie mają bać, mają MYŚLEĆ zanim użyją środka ostatecznego.

    Nie.
    Policjant na drodze nie ma myśleć. Policjant powinien mieć opracowane
    procedury postępowania, których powinien się bezwzględnie trzymać. Od
    myślenia są ludzie na komisariacie a przynajmniej powinni być.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 9. Data: 2009-06-30 07:51:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 30 Jun 2009 08:43:31 +0200, osobnik zwany Qlfon
    wystukał:

> [...]
    > policyjnych. szkoda chlopaka ale moze w przyszlosci uda siue tego
    > uniknac. Druga strona medalu niestety jest ciemniejsza - Policja moze

    policjanci mogliby się zacząć bać gdyby skazano policjanta. A tak skazano
    Policję jako instytucję

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2009-06-30 09:30:55
    Od: Arex <a...@g...com>

    On Jun 30, 8:51 am, masti <g...@t...hell> wrote:

    > policjanci mogliby się zacząć bać gdyby skazano policjanta. A tak skazano
    > Policję jako instytucję

    I teraz policja jako instytucja wyda ciche rozporzadzenie, no moze nie
    oficjalnie z samej gory ale na przyklad poszczegolni dowodcy na
    posterunkach ktorzy dostali ciche polecenie... i tak dalej.
    Skutek bedzie taki ze faktycznie policjanta nie skazano, za to
    instytucja zamiast przekazac kase na szkolenia bedzie placic
    odszkodowania.
    Nastepstwo moze byc rowniez takie (i pewnie bedzie) ze policjant
    bedzie wolal odwrocic glowe kiedy naprawde bedzie musial siegnac po
    bron.
    Ludzie takie wlasnie sprawy zamiast cos poprawiac jeszcze pogarszaja
    sytuacje.
    Nie mowie i nie wzywam do tego zeby policjanci zachowywali sie jak
    kowboje z dzikiego zachodu tylko nie bali sie uzyc broni w sytuacji
    ktora tego bedzie wymagac.
    Moim zdaniem ta sytuacja wygladala na taka. Powyzej juz ktos napisal
    ze czlowiek zachowywal sie dosc "niecodziennie" widzac blokade
    policyjna.

    Arex
    Varadero 1000