  • Data: 2009-06-30 10:44:28
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:h2co9q$3i5$1@inews.gazeta.pl...
    > Od ośmiu.

    > Jakby gość miał kontakt z bronią kilka razy do roku i oprócz tego był
    > przeszkolony do działań w stresie to wyglądało by to zupełnie inaczej. A
    > jak policjant sam się trzęsie z nerwów, bo na służbie po napadzie, to
    > powinien z kapiszonów strzelać a nie z ostrej broni.

    czyli z tego co mówicie wyrok jest za to ze strzelał za wysoko zamiast po
    nogach.. tak?
    a w ogole to wkurwia mnie ze panstwo musi płacic odszkodowanie za takie
    rzeczy.
    Rozumiem jesli ginie jedyny żywiciel piatki dzieci ( dobra, nawet jednego)
    ale odszkodowanie dla rodziców za dziecko? to znaczy co? kasa ma zagłuszyc
    miłosc? bez sensu dla mnie. ale ja wiem ja inna jestem.

    O własnie, a moze Policja powinna stworzyc precedens i zaskarzyc rodziców ze
    zle wychowali dziecko?? ( mnie rodzice nauczyli zatrzymywać sie do
    kontroli)...

    --
    Easy
    Zielona Dziura