  • Data: 2009-06-30 21:45:46
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:h2dvb9$ecf$1@inews.gazeta.pl...
    > Wyliczenia zupełnie od czapy. Składasz się, wchodzisz przyrządami w pole
    > celowania, kolejne strzały po pierwszym wymagają tylko szybkich korekt i
    > oddaje się znacznie szybciej - to nie strzelectwo sportowe w stylu
    > olimpijskim, gdzie do każdego strzału składa się osobno.
    Ale tu mowimy raczej o precyzyjnym strzelaniu. Po lufie nie mozna bo cel
    maly trzeba sie od nowa zgrac z przyrzadami. BO inaczej to bardziej
    przypominac bedzie waleni na oslep.
    Jak dla mnie nie ma bata zeby udalo mu sie trafic celowo w tego chlopaka.
    Bardziej do mnie przemawia wersja swiadkow, ze pociagnal seria w kierunku
    motocykla. Tym bardziej, ze dziurawil elewacje.
    Nie powinien byl w ogole celowac i strzelac do uciekajacego motocyklisty z
    tylu, jak chcial go zatrzymac mogl wymachiwac bronia kiedy ten nadjezdzal.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?