  • 1. Data: 2013-05-30 05:04:12
    Temat: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Mam nową drukarkę XP-600, to kombajn wielofunkcyjny...
    Urządzenie kupione w grudniu 2012. Ostatnio zaczęła
    drukować czarny tekst we wzorki, co druga linię, itp...
    Pomyslałem - kończy się czarny tusz, choć nie dużo drukowane.
    Kupuję nowy tusz, wymieniam, robię weryfikację: to samo...
    Druk czarnego tekstu w ciapki. Robię czyszczenie głowic.
    Jest jeszcze gorzej. Po funkcji "czyszczenia" głowic drukarka
    przestała drukować na czarno - nie ma nic...
    Wzorek wydrukowany na rządanie daje tylko kolory i
    fotoczarny - brak czarnego tekstowego...

    Dzwonię pierwszy raz do serwisu Epsona - sprawa dzieje
    się w USA. Koleś każe robić funkcję czyszczenia głowic
    3 razy, na co szlag mnie trafia bo zużywa mój tusz... ale ok.
    3 razy i nic - dalej biało. OK, drukarka na gwarancji, więc
    przyślemy Ci nową... Czekam parę dni, paczka FedExem
    przyjeżdza, jest drukarka. Podłączam, wkładam nowe,
    zapieczętowane tusze jakie przyszły z nową drukarką i...
    Znowu kupa. Co najgorsze - ten sam efekt: brak czarnego txt.

    Dzwonię do serwisu drugi raz. Daję im numer zgłoszenia
    pierwszego, koleś przełącza mnie od razu do pomocy stopnia
    drugiego... I mamy powtórkę z rozrywki: czy wyczyścił pan
    głowice? A ja na to - a po co, skoro właśnie rozpieczętowałem
    nową drukarkę prosto z fabryki i nowe tusze które nic jeszcze
    nie drukowały? Z czego mam "czyścić" nowe głowice?
    I po co, skoro kolorowe głowice działają dobrze, tylko z
    czarną mam problem... OK, uparł się, więc czyszczę głowice.
    Po czyszczeniu - to samo, brak tekstu czarnego druku...
    Sprawdzam poziom tuszów: czarny tekstowy 1/3, reszta
    3/4... Podejrzane, ale nic... Facio decyduje że przyślą mi
    drugą drukarkę... Jaja.

    Dziś przychodzi ta druga - więc mam już w domu 3 drukarki
    XP-600... Rozpakowuję, podłączam, wkładam znów nowe
    zapieczętowane tusze... Nowa drukarka się jak zwykle inicjuje
    "godzinę" (tak poważnie to 7 minut!!!) - drukuję testową
    stronę i... ku mojemu przerażeniu TO SAMO!!! Znowu nie
    ma czarnego tekstu! No kuźwa co jest grane!!!!

    Dzwonię dziś trzeci raz do Epsona - jest wieczór, facjo z level
    2 mówi że gostki od specjalnych sytuacji już zamknięci i ktoś
    do mnie zadzwoni jutro rano... No kurde, co jest grane?
    Też macie takie jaja z Epsonem?

    Z inną drukarką Epsona którą kupiłem w tym samym
    czasie WorkForce WF-3540 nie ma żadnych problemów....

  • 2. Data: 2013-05-30 05:11:03
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Dosyć dziwne. Może sterownik w komputerze testowym ześwirował? Spróbuj
    puścić jakiś wydruk z innego komputera.

  • 3. Data: 2013-05-30 05:16:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JDX" <j...@o...pl> wrote in message
    > Dosyć dziwne.
    > Może sterownik w komputerze testowym ześwirował?
    > Spróbuj puścić jakiś wydruk z innego komputera.

    Ale ja nie podłączam drukarki do komputera w czasie tych
    testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...

    Ja to mam nadzieję, że coś źle robię... tylko co? :-)))

  • 4. Data: 2013-05-30 05:27:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
    [...]
    > Ale ja nie podłączam drukarki do komputera w czasie tych
    > testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...
    >
    > Ja to mam nadzieję, że coś źle robię... tylko co? :-)))
    No to może podłącz którąś z nowych drukarek do komputera i puść wydruk. :-D

  • 5. Data: 2013-05-30 06:04:35
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-30 05:04, Pszemol pisze:
    > No kurde, co jest grane?
    > Też macie takie jaja z Epsonem?

    Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
    Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca
    nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.
    Poprzednie im oczywiście, jako ten, który mi zarzucał oszukanie serwisu,
    odesłałeś do Epsona? :>

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-05-30 06:15:29
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Dzwonię dziś trzeci raz

    Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
    ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
    zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
    ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
    nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
    wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem.
    I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
    -Did you connect the power supply...
    Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
    wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan
    do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2013-05-30 09:13:38
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]
    > przestała drukować na czarno - nie ma nic...
    > Wzorek wydrukowany na rządanie daje tylko kolory i
    > fotoczarny - brak czarnego tekstowego...

    Miałem podobny przypadek daaaawno. Nowa drukarka nie drukowała w kolorze.
    Okazało się że winny był bios PCeta.
    Napisałeś że stało się to już podczas używania drukarki, ale myślę że trop
    jest chyba dobry.
    Sprawdź na innym komputerze

    --
    Desoft

  • 8. Data: 2013-05-30 09:30:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 06:15:29 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):
> [...]
    > wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan
    > do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

    Podobnie nawiasem mowiac w windows - bywa tam taki przycisk
    "troubleshooting". Pomogl wam kiedys ?

    J.

  • 9. Data: 2013-05-30 10:37:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 06:04:35 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > Nie. Mam drugą Epsona (bardzo podobną do Twojej) i bardzo sobie chwalę.
    > Google na zapytanie: 'epson XP-600 problem black ink forum' nie zwraca
    > nic podobnego, więc najprawdopodobniej Ty robisz coś źle.

    Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
    wybiera wydruk testowy ?

    Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?

    J.

  • 10. Data: 2013-05-30 10:43:04
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 30.05.2013 10:37, J.F. pisze:

    > Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
    > wybiera wydruk testowy ?
    >
    > Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?

    A czemu nie? Może zapomniał odkleić jakąś naklejkę/zabezpieczenie
    dyszy/kartridża? Albo zostały resztki kleju po takiej naklejce?