  • Data: 2016-07-19 18:16:04
    Temat: Re: Folia przeciwwibracyjna?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Akurat w chwili zakupu wypadały najkorzystniej cenowo w porównaniu do np. HGST czy
    Seagatów (dedykowanych do NAS).

    W tle na serwerku często coś pracuje, jak np. antywirus lub download station lub
    indeksowanie czegoś tam, czy tworzenie thumbnaili lub optymalizacja macierzy więc
    wyłączanie dysków przez NAS to zagadnienie trochę teoretyczne zdaje się.

    Na noc można spróbować usypiać cały NAS - ale skąd przewidzieć, kiedy rano wstaniesz,
    u mnie się nie sprawdziło ;-)

    Chciałbym wynieść NAS z odległej szafy pod telewizor (dla połączenia przez hdmi), ale
    przy dyskach mechanicznych jakoś mało to sobie wyobrażam, no chyba, że szafka z
    drzwiczkami szklanymi tłumiłaby dźwięk

    Jeśli wyciszę brzęczącą obudowę, to pomyślę o wyciszeniu dysków :-)

    -----
    > Zawsze unikałem WD i szczerze nie wiem czy obsługują AAM, ale że to standard to nie
    powinno być problemów.