-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0UMtH.94028$LMma.14059@usenetxs.com>
In-Reply-To: <0UMtH.94028$LMma.14059@usenetxs.com>
Subject: Re: Ford Fiesta 2002 - wymontowanie zespołu nawiewu na szybę, duże opory
przesuwania
Date: Mon, 23 Nov 2020 20:12:45 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 26
Message-ID: <5fbc09af$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.140.213
X-Trace: 1606158767 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.30.140.213:57191
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2155
X-Received-Body-CRC: 1967194852
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687846
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "jedrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:0UMtH.94028$L...@u...com...
>Znana przypadłość w wielu Fordach, że z czasem w zespole
>odpowiedzialnym za ustawienie kierunku nawiewu powietrza: szyba,
>dół-nogi, przód-kierownica. Mechanizm zaczyna ciężko chodzić (u
>jednych jak zimny u innych jak nagrzany) i w końcu końcówka na
>sprężystej przedłużce ukryszyła się i zakończyła się możliwość
>regulacji i można sobie kręcić pokrętłem, które ma teraz zerwane
>przeniesienie siły na mechanizm wyboru kanału nawiewu.
>Sama wymiana tej końcówki niewiele wniesie (bo nowa też się zerwie),
>póki w zespole nie dokona się jakichś smarowań i podmiany
>(wyrzucenia) spraciałych elementów gumowych stawiających opór. Tak
>aby przestało się to blokować po dłuższym przestoju mechanizmu.
Wyglada to jakos podobnie jak w starym mondeo.
A tam zdaje sie gumki robily sie kleiste, i smarowanie chyba nie
pomoze.
>Bazując trochę na opisie
>https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=1
785228 oraz
[...]
To w mondeo bylo prosciej.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
- Ostatnie Volvo z silnikiem diesla
- Xiaomi SU7 1.98s 0-100km/h ! Dlaczego elektryki są zagrożeniem podczas Wojny !?
- [media] McLaren się rozbił
- Zabrac zlamanego Malucha, a wypasionego SUV-a w skórze metaliku i pradzie to co innego
- Przegląd po terminie
- nowa Skoda z potężnym silnikiem
Najnowsze wątki
- 2024-04-20 debili nie sieją
- 2024-04-20 Falownik jednofazowy a żarówka
- 2024-04-20 Agregat i "legalność" instalacji
- 2024-04-19 nakupcie sobie Borygo
- 2024-04-19 Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- 2024-04-19 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-04-19 Katowice => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-04-19 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-19 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-04-19 Samochód w ogniu
- 2024-04-19 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-19 Gdańsk => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-04-19 Kraków => Java Developer <=
- 2024-04-19 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy