eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord Fiesta 2002 - wymontowanie zespołu nawiewu na szybę, duże opory przesuwania › Re: Ford Fiesta 2002 - wymontowanie zespołu nawiewu na szybę, duże opory przesuwania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <0UMtH.94028$LMma.14059@usenetxs.com>
    In-Reply-To: <0UMtH.94028$LMma.14059@usenetxs.com>
    Subject: Re: Ford Fiesta 2002 - wymontowanie zespołu nawiewu na szybę, duże opory
    przesuwania
    Date: Mon, 23 Nov 2020 20:12:45 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <5fbc09af$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.140.213
    X-Trace: 1606158767 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.30.140.213:57191
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2155
    X-Received-Body-CRC: 1967194852
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687846
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "jedrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:0UMtH.94028$L...@u...com...
    >Znana przypadłość w wielu Fordach, że z czasem w zespole
    >odpowiedzialnym za ustawienie kierunku nawiewu powietrza: szyba,
    >dół-nogi, przód-kierownica. Mechanizm zaczyna ciężko chodzić (u
    >jednych jak zimny u innych jak nagrzany) i w końcu końcówka na
    >sprężystej przedłużce ukryszyła się i zakończyła się możliwość
    >regulacji i można sobie kręcić pokrętłem, które ma teraz zerwane
    >przeniesienie siły na mechanizm wyboru kanału nawiewu.
    >Sama wymiana tej końcówki niewiele wniesie (bo nowa też się zerwie),
    >póki w zespole nie dokona się jakichś smarowań i podmiany
    >(wyrzucenia) spraciałych elementów gumowych stawiających opór. Tak
    >aby przestało się to blokować po dłuższym przestoju mechanizmu.

    Wyglada to jakos podobnie jak w starym mondeo.
    A tam zdaje sie gumki robily sie kleiste, i smarowanie chyba nie
    pomoze.

    >Bazując trochę na opisie
    >https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=1
    785228 oraz
    [...]

    To w mondeo bylo prosciej.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: