  • Data: 2022-03-06 20:19:29
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/03/2022 19:55, trybun wrote:
    > A co to znaczy dla mnie klienta ten inny typ, inne zarządzanie itd że
    > mam mniej lub więcej za to płacić?

    Oznacza to, że, na przykład, niektóre karty SD nie nadają się do
    niektórych zastosowań.

    Na przykład najtańsze karty SD znakomicie nadają się do trzymania fotek
    robinych raz w miesiącu, ale kompletnie nie nadają się do orania
    rejestratorem. Z uwagi na zupełnie inną trwałośc pamięci Flash. A pamięt
    ta, w rejetratorze, jest niszczona w tępie ekspresowym i jest to jedno z
    najbardziej wymagających urządzeń dla kart SD.

    > O to  chodzi że są pojemniki z olejem jadalnym z napisem "Kujawski"

    Sa karty SD przeznaczone do ciężkiego orania, ale nie musisz rozumieć
    dlaczego sa droższe. Dokładnie takie same problemy wystepują na rynku
    dysków SSD, są rózne typy i są zastosowania, gdzie kupno złego typu
    kończy się uszkodzeniem danych z powodu za duzego orania.

    Droższe pamieci Flash będa miały więcej cykli zapisu, choć nie zawsze,
    ale zazwyczaj tak jest.

    > Marketingowe pogrywanie z naiwnością klienta nie zna pojęcia czasu.

    Albo ignorancja w zakresie nośników pamięci przez niedzielnych
    informatyków, którzy mysla, że paramtery i technologia wykonania karty
    to tylko napisy dla frajerów.

    Żyj w przeświadczeniu, że można zaoszczędzić 3.58zł. Można. Wolnośc mamy
    niejaką, w tym do strzelania sobie w kolano też.