  • Data: 2022-03-06 19:55:18
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2022 o 14:39, Adam pisze:

    > Jaja sobie robisz?
    > To nie jest kwestia wiary, tylko techniki. Inny typ pamięci, inne
    > zarządzanie, inne kontrolery. Tylko obudowa taka sama.
    >
    > Pierwszy-lepszy link:
    >
    > https://www.kingston.com/unitedkingdom/pl/blog/pc-pe
    rformance/difference-between-slc-mlc-tlc-3d-nand

    > To samo krócej:
    > https://tiny.pl/941lb

    > Nie wiem, o co i o jaki olej Ci chodzi.
    > Ale trzeba by nie mieć nomen omen oleju w głowie, aby porównywać
    > technologię z epoki brązu (olej) z technologią z końca XX wieku.

    A co to znaczy dla mnie klienta ten inny typ, inne zarządzanie itd że
    mam mniej lub więcej za to płacić? Bo wyraźnie sugerujesz że płacąc
    drożej kupujesz sobie rakietę wytrzymująca lata bezproblemowego użytkowania.

    O to  chodzi że są pojemniki z olejem jadalnym z napisem "Kujawski", te
    pojemniki kosztują co najmniej o 1/3 więcej niż inne rzepakowe oleje.
    Słusznie nie kupuję tego drogiego oleju nie wierząc że on jest o 1/3
    więcej wart niż te  tańsze oleje?

    Marketingowe pogrywanie z naiwnością klienta nie zna pojęcia czasu.