  • 121. Data: 2022-03-14 23:54:42
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-14 o 17:06, trybun pisze:

    > W PRLu olej rzepakowy miał charakterystyczny aromat. Te dzisiejsze oleje
    > przynajmniej dla mnie są całkowicie pozbawione smaku. Tak więc nie ma
    > dla mnie znaczenia poza finansowego co kupować - kujawski, wielkopolski
    > czy  olej marki olej. Oczywiście wybieram najtańszy i nie bardzo pojmuje
    > dlaczego ktoś kupuje kujawski, najdroższy z możliwych.
    >
    > Pewnie stara ta klawiatura? Z czasem te najczęściej używane klawisze
    > zaczynają niedomagać,. Przypuszczalnie w Twoim wypadku chodzi o klawisz
    > "Alt".

    Nie. Litera L (muszę pinować, żeby sie wbiła). Parę razy żar mi spada na
    kawiaturę, zauważyłam, że niepalna, ale litera L zaniemogła.
    Kawiatura niestara, fajna, z podświeteniem kawiszy. Maksymanie cicha.

    --
    animka

  • 122. Data: 2022-03-15 00:03:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    .

    > Ja jako że nikt w domu nie chce się zajmować rybami to również smażyć
    > muszę je sam. A do smażenia tylko i wyłącznie podchodzi mi olej rzepakowy.

    Tak, bo najtańszy :-(
    Na samą myś o rzepakowym mną wstrząsa.
    Kiedyś koeżanka z pracy chwaliła sie, że w jej rodzinie karpia smaży sie
    na oleju lnianym. Kupiam lniany i schrzaniłam smak karpia. Czułam
    śmierdzący sznurek.

    > No, wszyscy mówią że palmowy to trucizna ale trudno znaleźć gotowy
    > produkt spożywczy pozbawiony takiego oleju..

    Trzeba czytać skład. Zawsze zanim coś kupisz.

    --
    animka

  • 123. Data: 2022-03-15 00:06:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-14 o 18:11, r...@k...pl pisze:

    > Tobie nawet on nie pomoże.

    Raczej Tobie. To nie Ty pracujesz w serwisie Brothera i ukradłeś mi
    tłuka drukarkę Brother?

    --
    animka

  • 124. Data: 2022-03-15 00:07:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-14 o 19:39, Collie pisze:

    > Wagą.

    I pięknymi dopinanymi włosami. Musi mieć dużo czasu.

    --
    animka

  • 125. Data: 2022-03-15 21:50:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Mar 2022 00:06:05 +0100, w <t0ohsv$1lol$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > Raczej Tobie. To nie Ty pracujesz w serwisie Brothera i ukradłeś mi
    > tłuka drukarkę Brother?

    Mózg ci ukradłem.

  • 126. Data: 2022-03-16 10:17:59
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.03.2022 o 23:45, Animka pisze:

    > Fakt, ale ja nie chłop.

    W necie płeć nie ma znaczenia.

  • 127. Data: 2022-03-16 10:19:03
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.03.2022 o 18:11, r...@k...pl pisze:

    > Tobie nawet on nie pomoże.

    Niby to mnie interesują donosy i wyssane z palucha fantazje na twój temat..

  • 128. Data: 2022-03-16 10:19:52
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.03.2022 o 23:54, Animka pisze:

    > Nie. Litera L (muszę pinować, żeby sie wbiła). Parę razy żar mi spada
    > na kawiaturę, zauważyłam, że niepalna, ale litera L zaniemogła.
    > Kawiatura niestara, fajna, z podświeteniem kawiszy. Maksymanie cicha.

    A jakiej firmy to klawiatura? Sam kupiłem niedawno podświetlaną marki
    Dragon Breath.  Na początku miałem z nią problemy gdy była podłączona za
    pomocą huba USB2, i żeby nie było - hub z zasilaniem własnym.. . Gasło
    podświetlanie a później się cała zawieszała. Przełożyłam bezpośrednio do
    gniazda USB i od tego czasu wszystko gra.

  • 129. Data: 2022-03-16 10:20:29
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.03.2022 o 00:03, Animka pisze:
> [...]
    > Kiedyś koeżanka z pracy chwaliła sie, że w jej rodzinie karpia smaży
    > sie na oleju lnianym. Kupiam lniany i schrzaniłam smak karpia. Czułam

    A z tym rzepakowym to co dla Ciebie konkretnie jest nie tak?

    > Trzeba czytać skład. Zawsze zanim coś kupisz.

    W swoim czasie producenci żywności uszczęśliwiali klientów soją, była
    ona w praktycznie każdym gotowym produkcie, teraz olej palmowy. Albo
    modyfikowana skrobia kukurydziana.. Jest w 99 procent keczupów, a gdy
    już zaznaczą że któryś nie zawiera tego paskudztwa (?) to zaraz znajduje
    to odzwierciedlenie w wyższej cenie.

  • 130. Data: 2022-03-17 12:08:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-16 o 10:17, trybun pisze:

    > W necie płeć nie ma znaczenia.

    Rozumiem, czyli można się do Ciebie zwracać różnie.

    --
    animka