    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Sat, 29 Jul 2023 18:13:20 +0200
    <ua14lb$ucv$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <ua16on$3hul3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ua2n8i$th7$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <ua372e$3k1gu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ua3cgq$c2k$1$Akarm@news.chmurka.net>

    W dniu 29.07.2023 o 17:53, Akarm pisze:

    > Gdybym nie używał LibreLink, to do aktywacji użyłbym Juggluco.

    Hmm, nie zauważyłem, żeby miał możliwość aktywacji, tym bardziej, że
    odbywa się ona tylko przez NFC. Przez BT nie można aktywować sensora.
    Tutaj jest to wyjaśnione:
    https://youtu.be/FOspjz5EH3g

    > Na Androida nie ma tych aplikacji zbyt wielu. Są tylko 3:
    > Juggluco
    > Diabox
    > xDrip+
    > I wszystkie pokazują to samo. Inaczej te sensory nie miałyby sensu.

    Nie zgodzę się, bo to sprawdziłem. Różnią się algorytmem i są "rozjazdy"
    nawet pomiędzy LL a inną apką, szczególnie w skrajnych wskazaniach.
    Diabox ma również możliwość kalibracji, czego czasem używam i pomaga
    jeśli dany sensor ma takie "rozjazdy". Podstawą dla mnie jest właśnie LL
    i jego wskazania.

    > Glukometr pokazuje glikemię ze krwi, a sensor z płynu śródtkankowego. W
    > przypadku gwałtownych zmian, sensor może pokazywać z opóźnieniem ok. 15
    > minut, albowiem tyle może zająć transport z naczyń krwionośnych. Kiedy
    > glikemia jest wyrównana, to wyniki będą identyczne na wszystkich
    > urządzeniach i programach.

    To wyżej napisałem ale chodziło mi głównie o to, co zawarłem wcześniej,
    jeśli chodzi o apki.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>